KEDAI BARANGAN KEMAS GREYSCORFF PERTAMA KINI DIBUKA DI GLOMAC GALERIA HARTAMAS


Syarikat barangan kemas beretika, Greyscorff secara rasmi melancarkan kedai fizikal pertama mereka di Glomac Galeria Hartamas di Desa Sri Hartamas baru-baru ini. Majlis pembukaan rasmi telah dihadiri oleh tetamu selebriti termasuk Duta Jenama Greyscorff & rakan kongsi Datin Seri Mastura Yusoff, Miss Universe Malaysia 2020 Francisca Luhong James, Miss World Malaysia 2012 Lee Yvonne, tetamu VIP Dr Daljit Gill Pengasas & Pengarah Urusan Klinik Alam Medic Group of Clinics dan Datin Selwinder Olikh COO GLOJAS Smart International Aesthetics, pelbagai pengaruh, tetamu jemputan lain dan ahli media.

Thanita Gill (CFO), Terrence Goh (CEO) & Dr Ivan Ling (CTO)  

Dahulu dikenali sebagai Moissanite Malaysia Sdn. Bhd, syarikat itu ditubuhkan pada 25 Mac 2019 oleh Terrence Goh (CEO), Dr Ivan Ling (CTO) dan Thanita Gill (CFO). Syarikat perintis ini merupakan satu cabang daripada Lee Heng Jewellers & Goldsmiths, sebuah perniagaan tempatan milik keluarga berusia 70 tahun yang merangkumi 3 generasi, adalah yang pertama menjual batu permata Moissanite di negara ini. 


Selaras dengan peredaran masa, ia ditubuhkan dengan komitmen untuk menjual  berlian alternatif berkualiti tinggi di Malaysia pada harga berpatutan dan berdasarkan ketulenan, kelas dan sentuhan ‘joie de vivre’.


Moissanites yang dihasilkan di makmal adalah lebih mampu-milik, tahan lama, dan dengan indeks biasan yang lebih tinggi daripada berlian, dan oleh itu bersinar lebih terang berbanding berlian. Greyscorff menampilkan usaha inovasi  dengan menggunakan teknologi terkini dalam industri untuk memberikan kualiti produk yang tinggi.


Greyscorff telah menjual berlian makmal dan Moissanites kepada pelanggan di seluruh Malaysia melalui kedai dalam talian mereka sejak empat tahun lalu. Dengan adanya kedai dan bilik pameran yang baru dibuka, para pelanggan berpeluang untuk melihat sendiri barang-barang kemas yang ditawarkan sebelum membelinya.


Bilik pameran Greyscorff menampilkan rangkaian cincin pertunangan yang menjadi pilihan popular, termasuk gaya Solitaire, Halo dan Trilogi menggunakan Emas Kuning, Emas Putih, Emas Mawar dan Platinum.

Untuk maklumat lanjut:

Alamat: A-2-9, Glomac Galeria Hartamas, Desa Sri Hartamas, Kuala Lumpur 
Tel: +60193888187

Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING