SAMBUTAN “A STARRY STARRY CHRISTMAS” DI PAVILION DAMANSARA HEIGHTS

Dari kiri: Cik Kung Suan Ai, Pengarah Pemasaran, Pavilion Damansara Heights Mall dan Datuk Lee Whay Hoong, Pengarah, Impian Ekspresi Sdn. Bhd Kuala Lumpur,

Raikan perayaan Krismas yang paling indah tahun di Pavilion Damansara Heights (PDH Mall) yang telah dihias indah dengan bintang-bintang yang berkilauan, lampu yang berkelipan dan perhiasan yang menceriakan. Bertemakan, ‘A Starry Starry Christmas’, sambutan Krismas di Pavilion Damansara Heights Mall menjanjikan satu suasana Krismas yang lain daripada yang lain. 


Bukan sekadar hiasan Krismas yang meriah, Pavilion Damansara Heights juga menampilkan kedai-kedai pop-up istimewa bagi musim perayaan ini: MDSUN, Maison Berger Paris dan Patchi yang menawarkan pelbagai idea hadiah yang istimewa bagi Krismas tahun ini! 


PDH Mall juga teruja untuk mengumumkan ruang pesta di aras 5 - Christmas Party Lounge yang boleh digunakan parti pejabat, perjumpaan santai dengan rakan-rakan anda, atau perhimpunan yang menyeronokkan bersama keluarga atau orang tersayang.

Para pengunjung berpeluang menikmati pelbagai persembahan dan ganjaran apabila membeli-belah di PDH Mall. 


COME-MEET-SANTA 

Santa Claus akan datang ke bandar Disember ini! Pembeli boleh menjadi yang pertama dalam barisan untuk mengambil gambar dengan Santa dan beritahu dia Krismas anda keinginan. Pembeli akan menerima gambar bercetak di tempat kejadian dan nikmati belon percuma, popcorn dan gula-gula kapas. proses penuh RM10 setiap gambar akan disumbangkan kepada Yayasan Dignity For Children. 

Lokasi: Centre Court, Aras 2 

Tarikh: 
2, 9, 16 & 23 Disember (Sabtu)
3, 10, 17, 24 Disember (Ahad) 
25 Disember (Isnin) 

Masa: 2pm - 3pm & 5pm - 6pm 


PERSEMBAHAN KRISMAS ISTIMEWA 



BENGKEL KRISMAS 



GANJARAN UNTUK ANDA 

Tahap 1: 
Belanja RM300 dan ke atas dalam satu resit untuk menerima 1 percuma Cawan Kopi MONTIGO Sense 340ml 

Tahap 2: Belanja RM600 dan ke atas dalam satu resit untuk menerima TROVE – Lilin Positif ESPA 200g. 


PARKING 2 JAM PERCUMA DENGAN PERBELANJAAN RM100 

24 November 2023 – 2 Januari 2024 

Beli-belah, Makan dan Letak Kereta secara PERCUMA di Pavilion Damansara Heights Mall! Hanya dengan membelanjakan RM100 dalam resit terkumpul (maksimum 2) untuk menikmati 2 jam percuma tempat letak kenderaan. 

MENANG KERETA TESLA 

24 November 2023 – 9 Februari 2024 

Belanja RM190 dan ke atas dalam satu resit di seluruh pusat beli-belah dan berada di berlari untuk memenangi Tesla Model Y (julat standard) bernilai RM209,000! 

● Isi borang penyertaan di Kaunter Concierge, Aras 2 
● Jawab 2 soalan mudah 
● Teka bilangan beg beli-belah dalam kotak yang dipamerkan 
● Tertakluk pada Terma & Syarat


GANJARAN PEMBELANJA TERBANYAK – HADIAH iPhone 15s 

24 November 2023 – 10 Disember 2024 

Berbelanja di seluruh pusat membeli-belah dan serahkan borang penyertaan anda pada hari pembelian yang sama melalui Apl Mudah Alih Mall atau di Kaunter Concierge, Aras 2. Pemenang akan diumumkan setiap minggu! 

ISTIMEWA PAVILION PRIVILEGES 

Daftar dan nikmati hadiah dengan serta merta! Muat turun sekarang aplikasi Ahli Pavilion Damansara Heights Privileges dan serta-merta diberi ganjaran baucar eksklusif sehingga 31 Disember 2023. 

JAMU SELERA DI PDH MALL

Pavilion Damansara Heights Mall ialah syurga pencinta makanan. OMI telah membuka cawangan pertamanya di Malaysia, sebuah restoran yang masakan Jepun kontemporari yang unik kepada cita rasa warga Malaysia. Chirashi King Kong - antara restoran yang menawarkan mangkuk nasi berlauk yang terbaik dari Singapura! Ikkousha Ramen - restoran dengan konsep Hakata Ramen yang diilhamkan daripada kota bersejarah Fukuoka, Jepun. Penggemar kopi boleh mendapatkan minuman kegemaran mereka di cafe jenama global seperti Starbucks, The Coffee Academics, Artelier Coffee, Gigi Coffee dan ZUS Coffee. Nikmati roti dan kek yang segar di bakeri berkualiti tinggi di Pavilion Damansara Heights Mall - Christine's, PAUL, Paris Baguette* dan Verona Bread & Patisserie*. Pencinta teh boba harus mengunjungi LiHO Tea, Beutea, Gongcha, dan Tealive Plus. Untuk makanan tempatan, anda harus kunjungi Grandmama's -dengan cawangan terbesar di Pavilion Damansara Heights Mall, Madam Kwan’s, Lado Podeh* dan banyak lagi. Bagi yang inginkan restoran yang mesra-keluarga, kunjungilah TAI ER Suancai & Fish, Ho Min Shan, ParaThai, The Travelling Duck, Sushi Jiro, Siong Tong Gai* dan banyak lagi. 

*akan datang 



KEDAI JUALAN KONTEMPORARI 

Dapatkan rangkaian penjagaan kulit, solek dan wangian daripada Jo Loves, Maison Margiela, TROVE, CLARINS, L'Occitane, Diptyque, Jo Malone London, The Face Shop, Aesop dan banyak lagi!

Pengunjung yang inginkan jenama lebih premium, harus mengunjungi BOSS*, Cocah*, kedai konsep pelbagai jenama Club 21*, Forever 21* dan The Hour Glass*. Jenama fesyen urban yang popular seperti Adidas, The North Face, Skechers, MBT dan Vans mengalu-alukan ketibaan anda untuk pengalaman membeli-belah yang menyeronokkan! 

*akan datang 

Untuk berita dan maklumat terkini, sila ikuti laman Facebook dan Instagram @paviliondamansaraheights, muat turun PDH Apl Mall secara percuma (tersedia pada iPhone dan Android), dan lawati laman web rasmi: www.pavilion-dh.com 

Comments

Popular posts from this blog

KL WELLNESS CITY PERUNTUKKAN RM25 JUTA UNTUK MENANGANI ISU KEKURANGAN JURURAWAT DI MALAYSIA