RASAI KECERIAAN 'MERRY BEARY CHRISTMAS' DI DA MEN USJ


Bertemakan 'Merry Beary Christmas,' pusat beli-belah utama di USJ, Da Men dihiasi indah dengan patung beruang pelbagai saiz dan warna, tongkat gula-gula gergasi, pokok Krismas, dan lampu-lampu bergemerlapan untuk memeriahkan sambutan Krismas tahun ini.


Anda sekeluarga boleh bergembira dengan pelbagai aktiviti yang disediakan, termasuk laluan berhalangan yang mencabar pemain untuk 'menyelamatkan Teddy.'  Dengan harga RM10 untuk dua percubaan, peserta dengan masa terpantas akan bersaing untuk memenangi hadiah-hadiah menarik, termasuk OPPO Reno10 Pro 5G, OPPO Earbuds, baucar beli-belah dan tiket ke Cabaran Viper 2024. 


Semua peserta tidak akan pulang dengan tangan kosong. Token misteri akan diberikan kepada mereka yang dapat menyelesaikan dua percubaan. 

Bagi mereka yang inginkan aktiviti yang lebih santai, ada satu cara lain untuk 'Menyelamatkan Teddy'; dengan menjadi "doktor" dalam membaik pulih mainan yang telah rosak untuk disumbangkan kepada kanak-kanak memerlukannya.


Sepanjang tempoh kempen Krismas, anda boleh mengunjungi Krismas BearyBazaar @ Rainbow Alley di Aras LG untuk membeli produk-produk yang menarik untuk dijadikan hadiah Krismas.P

Sesi bertemu mesra dengan Teddy Paws, penampilan 12 beruang Santa, persembahantarian Krismas yang paling comel bakal diadakan setiap hujung minggu menjelang Krismas, bermula dari 9 Disember 2023.


Acara berbasikal dan berskuter ‘Ride for a Good Claus’ beramai-ramai bakal diadakan pada 9 Disember oleh DA MEN USJ dengan kerjasama Lions Club of Subang Jaya, Subang Jaya City Majlis (MBSJ) dan Rukun Tetangga SS17. Orang ramai dialu-alukan untuk menyertai kayuhan yang meriah ini dengan yuran penyertaan hanya RM38! Mereka yang memakai pakaian beragam berpeluang untuk memenangi kategori pakaian terbaik dan membawa pulang hadiah yang menarik!


Penebusan hadiah 'Merry Beary Christmas' menanti mereka yang berbelanja RM180 ke atas dalam dua resit gabungan di seluruh pusat membeli-belah (RM280 termasuk resit Jaya Grocer). Antara ganjaran yang ditawarkan ialah lilin wangi, beruang seramik wangi dan mangkuk bertemakan teddy bear, dengan gabungan maksimum dua resit setiap penebusan dan a maksimum dua penebusan bagi setiap pelanggan setiap hari.

Untuk maklumat lanjut mengenai aktiviti 'Merry Beary Christmas', sila layari www.damen-mall.com, atau ikuti Facebook, dan Instagram, atau hubungi Kaunter Khidmat Pelanggan di talian 03 8021 0222.

Comments

Popular posts from this blog

KL WELLNESS CITY PERUNTUKKAN RM25 JUTA UNTUK MENANGANI ISU KEKURANGAN JURURAWAT DI MALAYSIA