WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING


Westlife, salah satu kumpulan pop paling terkenal di dunia sepanjang zaman akan kembali ke Malaysia untuk mengadakan konsert satu malam di lokasi yang terletak kira-kira 1,800 meter dari aras laut. Westlife The Hits Tour 2024 anjuran MMIC Entertainment Group dengan JS Concert Productions sebagai Promoter, akan berlangsung pada 9 Jun, Ahad, 6 petang di Arena of Stars, Resorts World Genting itu pasti akan membuat peminat teruja. 

Tiket mula dijual pada 26 April, Jumaat, dari jam 12 tengah hari dan seterusnya. Kembali ke arena yang sama selepas 24 tahun, Westlife sekali lagi akan mempamerkan persembahan mereka yang mempersonakan untuk peminat setia mereka. 

Persembahan daripada kumpulan yang berasal dari Ireland itu pasti akan mencatat memori indah kepada peminat-peminat Kian Egan, Nicky Byrne dan Shane Filan, manakala Mark Feehily tidak dapat hadir atas faktor kesihatan. Westlife yang ditubuhkan pada 1998, berjaya melakar nama sebagai kumpulan lelaki era 2000-an yang menjadi perhatian di seluruh dunia dengan lagu-lagu hits dan persembahan yang memukau. 

Antara lagu dendangan Westlife yang menjadi siulan ramai dan masih diminati hingga kini seperti “Uptown Girl”, “My Love”, "Swear It Again", “Flying Without Wings”, "World of Our Own”, “Hello My Love” dan banyak lagi. Westlife berjaya menjual lebih 55 juta unit album, memperoleh 36 album No. 1, mengumpul lebih daripada 3 bilion aliran global, melepasi 1 bilion tontonan YouTube dan menjual lebih 5.5 juta tiket konsert di seluruh dunia. Mereka telah menerima pelbagai anugerah termasuk satu World Music Award, dua Brit Awards, empat MTV Awards dan empat Record of the Year Awards. 


Tiket ke Westlife The Hits Tour 2024 berharga RM1,188 (VIP), RM988 (PS1), RM788 (PS2), RM588 (PS3) dan RM388 (PS4), tertakluk kepada yuran pemprosesan RM4. Tiket boleh dibeli atas talian menerusi MMIC Entertainment Group di mmic.bigtix.io, Resorts World Genting di rwgenting.com dan BookMyShow di my.bookmyshow.com 

Westlife The Hits Tour 2024 dianjurkan oleh MMIC Entertainment Group bersama JS Concert Productions sebagai Promoter, sementara radio SINAR, MIX dan LITE sebagai Rakan Media Rasmi. 


Untuk maklumat lanjut dan kemas kini terkini, ikuti MMIC Entertainment Group di Facebook (https://www.facebook.com/MMICEntertainmentGroup) dan Instagram (www.instagram.com/mmic.entertainmentgroup) dan JS Concert Productions di Facebook (https://www.facebook.com/JSConcertProductions)

Comments

Popular posts from this blog

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA

POWER ROOT TERUS MENYUMBANG KEPADA TABUNG KEMANUSIAAN PALESTIN MEDIA PRIMA

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES