23 SELEBRITI POPULAR HADIRI PROGRAM VIU TOGETHER GATHER BERSAMA LEBIH 100 USAHAWAN TERKEMUKA DI KOTA BHARU, KELANTAN


Viu Malaysia, perkhidmatan penstriman video OTT pan-serantau terkemuka PCCW, telah menganjurkan program Viu Together Gather dan menjadi satu-satunya platform penstriman yang berjaya menganjurkan program dengan kehadiran 23 selebriti popular tanah air bersama lebih 100 usahawan terkemuka di Kelantan baru-baru ini. 

Program ini merupakan anjuran bersama Viu Malaysia dan agensi, Rich Colors Advertising Sdn Bhd. Program ini merupakan usaha Viu Malaysia dalam memperkenalkan jenama Viu dan rangkaian kandungan program tempatan dan antarabangsa terbaik yang tersedia di Viu di Pantai Timur. 


Dengan perubahan landskap pengiklanan di mana banyak jenama telah beralih ke platform digital dalam aspek promosi dan pemasaran, program ini juga sekaligus membuka peluang terutamanya kepada usahawan tempatan yang ingin berkolaborasi dan mengembangkan perniagaan mereka bersama Viu Malaysia. 


Antara usahawan yang hadir malam tersebut adalah Venus Rose, Elegant Cosmetics, Ufora, BCF by Chefiza, Afini Beauty , Dalya Beauty, Demica, Maaez, Annems Leadership Solutions dan ramai lagi. 

Pada masa yang sama, Viu Malaysia juga turut memperkenalkan barisan selebriti yang terlibat dalam drama yang ditayangkan di Viu. 


Antaranya ialah pelakon utama bagi drama bersiri Viu Original iatu Hun Haqeem, Daiyan Trisha dan Shahkimin (W: Two Worlds), Syafiq Kyle, Datin Seri Paduka Umie Aida, Syafi Tee dan penerbit Eirma Fatima (Terlanjur Cinta), Ikmal Amry, Sophia Albarakbah dan Fimie Don (From Saga With Love 2), Azira Shafinaz dan Aqasha (Nafsu), Nadiya Nisaa dan Sara Mack Lubis (The Secret) serta Mira Filzah dan Tracie Sinidol (Gadis Masa). 


Turut hadir adalah penerbit dari Global Station, Alia Ramly serta para pelakon drama bersiri di Viu iaitu Alya Iman (Anggun Mikayla), Nabila Razali (Bawah Payung Awan), serta Hannah Delisha dan Redza Rosli (Di Hatiku Ada Kamu). 


Malam itu turut diserikan dengan persembahan dari kumpulan DeFam dan Nabila Razali menerusi lagu raya viral mereka Alamak Raya Lagi dan Raya Mana? dan dihoskan oleh Ifa Raziah. 

Untuk maklumat lanjut, layari media sosial Viu Malaysia

Comments

Popular posts from this blog

KL WELLNESS CITY PERUNTUKKAN RM25 JUTA UNTUK MENANGANI ISU KEKURANGAN JURURAWAT DI MALAYSIA

“NGESOT”: KISAH SURVIVAL THRILLER LAKONAN ZUL HUZAIMY YANG MENGGETARKAN HATI