HOCO PERKENAL KEDAI AKSESORI DIGITAL O2O


Pengedar aksesori telefon bimbit Malaysia Cosmos Online Sdn Bhd secara rasminya memperkenalkan "hoco." dan Hoco 020 Retail Concept Store disebuah acara sidang akhbar yang berlangsung di Low Yat Plaza.

"hoco." adalah jenama aksesori gaya hidup premium antarabangsa dari Hong Kong iaitu Haoco (hoco.) Technology Co., Ltd, yang didedikasikan untuk pembangunan aksesori digital berkualiti tinggi. Ditubuhkan pada tahun 2009, syarikat muda itu memberi tumpuan kepada pembangunan dan penghasilan produk digital dengan falsafah reka bentuk mudah, untuk menghasilkan produk gaya hidup digital yang indah.
 

Merasmikan acara pelancaran itu ialah pengetua jenama dan Hong Kong Haoco (hoco.) Pengurus Besar Teknologi, Encik Gavin Ou dan Pengurusi Cosmos Online Sdn Bhd Encik Choong Sang Joo, Bersama mereka di majlis pemotongan pita rasmi adalah Pengurus Marcom & A&P Lowyat Plaza, Encik Raymond Foo dan seorang wakil dari Persatuan Komunikasi Mudah Alih Malaysia (PPTM).

Menurut Gavin Ou, "hoco." menghasilkan aksesori yang bergaya dan boleh dibezakan berdasarkan idea-idea unik dan ketukangan yang halus. Syarikat induk Hong Kong Haoco Hoco, Shenzhen Hoco Technology Development Co., Ltd. telah memenangi pengiktirafan dari pasaran antarabangsa dan pelanggan global, untuk inovasi reka bentuk dan teknologi dan fungsi.

Selepas bertahun-tahun pembangunan, dan R&D berterusan, ditambah dengan sistem pengeluaran yang sangat baik, "hoco." telah menghasilkan pelbagai produk lengkap dan lengkap yang dianggap berkualiti dan sangat dicari ramai.
 

"hoco."disasarkan pada pasaran mid ke high end dengan pelbagai produk yang signifikan, dan mesra pengguna dalam reka bentuk, bergaya dan dilengkapi dengan kualiti ciptaan yang sangat baik.

Produknya termasuk aksesori untuk Apple, Samsung, HTC, MEIZU dan jenama utama lain. "hoco." juga telah menubuhkan reputasi yang sangat baik di China, Hong Kong, Taiwan, Asia Tenggara, Amerika Utara, Timur Tengah, Eropah dan be erapa lokasi lain di seluruh dunia, dan telah menjadi jenama utama dalam ruang pasaran aksesori digital.

"hoco." telah menembusi pasaran global, dan diakui dengan baik oleh pengguna global, jenama ini telah menjadi sinonim dengan gaya hidup digital mewah. Dengan penubuhan Hoco 020 Retail Concept yang baru, Cosmos Online dan Hong Kong Haokuo hoco berharap dapat mengetuai rakan-rakan peruncitan mereka untuk melancarkan dilema industri dengan pemikiran 020.

Hoco telah menjadi pemain dalam industri runcit aksesori telefon bimbit selama hampir 10 tahun, dan telah membentuk pasukan profesional, barisan produk yang beragam dan inovatif , dan model runcit 020 terkemuka inovatif untuk menyelesaikan masalah dalam inventori, tunggakan modal dan jualan komoditi.
 

Cosmos Online akan memimpin transformasi revolusioner industri runcit telefon mudah alih tradisional tempatan dengan memperkenalkan model perniagaan O2O, dan sistem pengurusan terbaik untuk membantu industri aksesori telefon bimbit. Populariti telefon pintar telah meningkatkan permintaan daripada pengguna telefon mudah alih untuk kad memori dan bateri berkapasiti besar, serta peranti telefon pintar seperti bateri, pengecas, alat dengar Bluetooth, kad memori, pembaca kad dan aksesori telefon bimbit yang lain.

Untuk memecahkan kesesakan, perniagaan moden melihat model perniagaan inovatif 020 (Online to Offline). Penggunaan 020 tidak lagi terhad kepada panduan membeli-belah dalam talian dan luar talian, tetapi juga mempengaruhi keseluruhan model perniagaan dan rantaian jualan.

Kebangkitan usaha baru yang tidak terhitung jumlahnya telah menjadi tempat yang hangat untuk ekonomi baru. Perusahaan masa depan mesti mempunyai keupayaan pengurusan mengendalikan kedua-dua dalam talian dan luar talian dan juga pelbagai saluran. 020 bukan sekadar pembaharuan kaedah jualan, ia adalah satu model perniagaan yang inovatif.

Di masa depan, setiap perusahaan mesti mempunyai keupayaan untuk mengurus perniagaan jualannya dalam talian dan di luar talian. Untuk menyelesaikan dilema yang pada awalnya dihadapi oleh industri, perniagaan perlu memikirkan semula dan memperbaharui model perniagaan mereka dengan pemikiran Internet. Model perniagaan tradisional masih akan menghadapi masalah luar talian yang sama apabila mereka pergi dalam talian.

Syarikat-syarikat perlu memecahkan semua peraturan yang telah lama digunakan oleh industri untuk mengatasi batasan sedia ada. Oleh itu, sebagai tambahan kepada inovasi model jualan, perlu mengambil kesempatan daripada peluang yang dibawa oleh teknologi rangkaian mudah alih untuk mencipta model perniagaan.
 

Penubuhan hoco. Malaysia yang menjadi sistem pembekalan barangan yang lengkap dan pengenalan model perniagaan 020 akan mengubah kedai runcit tradisional yang terdahulu, membolehkan pengendali mengalami "savings" selepas "savings" sambil mudah membuat keuntungan.

Industri runcit aksesori telefon bimbit tidak lama lagi untuk menghadapi gangguan besar. Integrasi dalam talian dan luar talian untuk membuka 020 model omni-saluran runcit adalah realiti baru untuk semua peruncit aksesori mudah alih tradisional.

Industri runcit tradisional masih dunia offline. e-dagang, bahagian jualan runcit dalam talian secara beransur-ansur meningkat, telah mengubah persekitaran perindustrian untuk talian dan luar talian. 020 bukan sekadar saluran jualan, tetapi model perniagaan runcit yang baru dan inovatif, yang menggabungkan kedai francais berjenama, kedai digital dalam talian, media sosial dan pemasaran mudah alih.

Untuk maklumat lanjut tentang hoco, sila layari http://www.hocomalaysia.com/estore/.

Atau kunjungi:  Hoco Malaysia HQ 1-58,1st floor, Plaza Low Yat, 7, Jln Bintang, 55100 Kuala Lumpur  (+603-21486789)

Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING