MYBESTBOX BUKA LOKASI MALAYSIA PERTAMA DI KUALA LUMPUR



Rakyat Malaysia terutamanya sekitar Kuala Lumpur akan mengalami platform hiburan terkini. Diilhamkan oleh pelbagai acara terkenal seperti Running Man dan Super Trio Game Masterand. MYBestBox telah dilancarkan secara rasmi di Malaysia dengan tujuan untuk membawa pengalaman selebriti eksklusif kepada semua pengunjungnya.



Dengan empat tahun pengalaman dari Hong Kong dan sebagai pencipta "Rain Biking and Human Ping Pong", MYBestBox membawakan pelbagai tarikan dan permainan dalam ruang permainan 12,000 kaki persegi yang sangat luas. MYBestBox juga akan mencipta semula cabaran permainan selebriti supaya rakyat Malaysia boleh membintangi variety show mereka sendiri.


Dengan keupayaan untuk menampung sehingga 500 tetamu pada satu masa, MyBestBox telah membawa pelbagai permainan popular dari Hong Kong. Rakyat Malaysia akan menikmati inovasi-inovasi baru yang eksklusif, antara tarikan-tarikannya adalah: 


1) VS Hall - Daya tarikan utama di mana anda boleh mencabar rakan-rakan anda ke pelbagai permainan, cabar had anda sendiri untuk melihat siapa yang akan muncul sebagai juara pertunjukan pelbagai acara utama!

2) The Dry Pool - Diilhamkan oleh Northern Lights selami kolam kering terbesar yang direka untuk mengambil nafas anda dengan aurora yang indah bersinar melalui beratus-ratus ribu bola kristal.

 3) Crazy Kartz - Versi Go-kart yang dipertingkatkan, cabar rakan-rakan anda untuk permainan Go-kart tanpa brek yang menyeronokkan di mana anda boleh drift ke garisan penamat.

4) Kiddy Zone - Tempat untuk kanak-kanak untuk menyelam ke kolam bola berwarna kegemaran mereka, dengan mainan mewah beruang teddy besar untuk mereka menghabiskan masa seharian. 

5) Rage Room - Yang pertama di Malaysia, menghancurkan benda-benda yang anda tidak pernah lakukan sebelum ini dan mengalami kegembiraan melepaskan geram.

6) Party Room - Sebanyak 3 jenis bilik parti untuk kumpulan bersaiz yang berbeza bermula dari 15 orang ke atas untuk menikmati ruang peribadi mereka. Bilik-bilik dilengkapi dengan PlayStation, Nintendo Switch, board game, dan karaoke. Para tetamu juga akan menikmati akses ke 3 tarikan lain - VS Hall, The Dry Pool dan Kiddy Zone.

 7) The Box adalah dewan serba guna 2,000 kaki persegi untuk kumpulan besar dan acara khusus sehingga 350 orang. Sesuai untuk fungsi peribadi, parti, pelancaran produk, workshop, persidangan, acara DJ dan banyak lagi. The Box dilengkapi dengan pencahayaan lengkap, sistem bunyi dan hiasan yang dapat disesuaikan untuk meningkatkan persekitaran.


"MYBestBox adalah kawasan aktiviti pertama di Malaysia untuk mempromosikan "Sukan Kreatif" dengan menggabungkan sukan aktif dengan keseronokan dan hiburan. Dengan ini, kami telah mencipta banyak permainan yang unik, kreatif dan menyeronokkan yang dijamin memupuk semangat berpasukan teras nilai seperti koordinasi pasukan, kemahiran komunikasi dan kepimpinan ", kata Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif MYBestBox, Sheehan Tee.


"Kami sangat menggalakkan dan mengalu-alukan semua orang untuk datang dan mengalami sensasi hebat untuk mendapatkan adrenalin seperti tidak pernah anda alami sebelum ini! Ia juga merupakan latihan pasukan yang berkesan, di mana para peserta digalakkan untuk menggabungkan usaha dan strategi untuk mencabar lawan mereka," tambahnya Tee.

Untuk keterangan lanjut dan sebarang pertanyaan, sila lawati www.MYBestBox.com.my

Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING

SERTAI KEMERIAHAN ’HELLO NU SENTRAL’ BERSAMA BINTANG TERHEBAT TEMPATAN PADA 27 APRIL INI!