PLANTRONICS LANCAR LIMA PRODUK AUDIO BARU



Plantronics melancarkan produk pengguna yang paling luas dengan lima produk dalam barisan kategori BackBeat FIT dan BackBeat GO. Produk ini memberi pengguna pengalaman audio baru yang mendalam, sehingga mereka dapat mendengar dan menikmati apa yang paling penting - dari muzik ke panggilan telefon kepada hiburan.



Pelari, peminat kecergasan dan pengamal hidup aktif semua jalur perlu meletakkan BackBeat FIT 3100 dalam senarai harus beli mereka. Headset ini memberikan kualiti audio Plantronics yang legenda dan secara unik menawarkan ciri Always Aware ™ yang membolehkan peminat aktiviti luar untuk "mendengar apa yang benar-benar penting" - seperti hon teksi, anjing menyalak atau bunyi tayar brek - semasa menjalankan latihan mereka. 

Alat dengar wayarles ini mempunyai fon telinga lembut dan fleksibel yang sebenarnya sesuai dan selesa tidak kira aktiviti, jadi ia lebih tahan lama, selamat dan bergaya. BackBeat FIT 3100 adalah alat dengar tanpa wayar yang benar untuk peminat kecergasan. 


Bagi pelancong yang berurusan dengan bunyi bising, seperti lapangan terbang atau pengangkutan awam, Plantronics melancarkan BackBeat GO 410 earbuds. Perjalanan boleh meletihkan, penuh stress dan banyak gangguan, tetapi boleh bertukar selesa dan tenang fon kepala Active Noise Cancelling (ANC) telah dijual jauh daripada jangkauan harga terlalu mahal. 

Sekarang, BackBeat GO 410 menyediakan keselesaan dengan menggunakan reka bentuk jalur leher yang fleksibel, hayat bateri sehingga 10 jam yang dilanjutkan dan ANC dalam faktor bentuk yang rancak dengan harga yang berpatutan. Pelancong boleh kini mendengar apa yang benar-benar penting - bukan bunyi penumpang yang kuat atau bunyi bising ping mesej pada telefon bimbit semasa perjalanan harian atau penerbangan 10 jam. 

"Orang ramai mengharapkan lebih daripada sekadar bunyi dari alat dengar mereka. Mereka mengharapkan pengalaman yang jelas dan mudah membuat hari mereka lebih baik dan lebih menyeronokkan sama ada mereka berlari, bermain Fortnite atau melancong dalam negara atau dunia, "kata Tanguy Leborgne, pengurus besar, Kumpulan Pengguna Plantronics. 

"Saya menyelesaikan maraton berhampiran Mount Kenya di Afrika menggunakan alat dengar BackBeat FIT kerana apa yang penting kepada saya adalah memastikan hanya orang mengejar saya, bukan binatang liar. " 


Pengguna di seluruh dunia boleh memilih dari pelbagai jenis alat dengar Plantronics yang baru untuk bertemu gaya peribadi mereka, keutamaan dan pengalaman yang diingini. Alat dengar baru ini memberikan kualiti Plantronics dikenali dengan ketahanan. 

Sebagai tambahan kepada BackBeat FIT 3100 wayarles dan bunyi membatalkan bising BackBeat GO 410, Plantronics juga memperkenalkan alat dengar berikut: 

● BackBeat FIT 2100 adalah versi terbaru dari FIT BackBeat kegemaran pengguna. Pelari dan orang aktif di seluruh dunia tahu dan mempercayai kualiti dan ketahanan alat dengar wayarles ini. 2100 baru meningkatkan pengalaman seseorang dengan reka bentuk Always Aware™. 
● BackBeat FIT 350 menyampaikan pilihan gaya memakai tanpa wayar untuk peminat gim dengan kestabilan dan sehingga enam jam masa mendengar, dioptimumkan untuk situasi di mana anda mahu mendengar muzik anda - bukannya bunyi bising powerlifter yang berdekatan. 
● BackBeat GO 810 adalah fon kepala tanpa wayar, yang membekalkan sehingga 28 jam masa mendengar untuk penumpang supaya mereka boleh memberi tumpuan kepada apa yang berlaku di tengah-tengah kesibukan lapangan terbang, bas awam atau LRT. 


BackBeat FIT 3100 baru, BackBeat FIT 350, BackBeat GO 810 kini boleh didapati di peruncit utama seperti sebagai Gadget Zone SDN BHD, Charlie Cellular Sdn Bhd, i-study Pulau Pinang. BackBeat FIT 2100 dan BackBeat GO 410 akan diberada dipasaran pada November 2018, tepat pada masanya untuk musim Krismas.

Comments

Popular posts from this blog

ANTA MALAYSIA MELANCARKAN KEMPEN SUMBANGAN KASUT SEMPENA RAMADAN

FOODPANDA MALAYSIA LANCAR INISIATIF RAMADAN BERSAMA COCA-COLA MALAYSIA DAN VIU MELALUI KEMPEN ‘BAKUL MAKANAN’ DI SELURUH NEGARA