NY STEAK SHACK PERKENAL MENU SIZZLING LAMB BURGER



Tahun Baharu telah pun tiba dan di NY Steak Shack, resolusi mereka untuk terus meningkatkan diri supaya para tetamu sentiasa kagum dengan pengalaman santapan yang indah diteruskan dengan pengenalan menu terbaharu Sizzling Lamb Burger!

Boleh didapati dari 7 Januari hingga 3 Mac 2019, tiga hidangan istimewa Burger Kambing iaitu Sizzling Double Cheese Lamb Burger, Sizzling Mushrooms and Cheese Lamb Burger dan Sizzling Garlic Lamb Burger. 

Hidangan unik yang berbeza dari memakan burger biasa ialah anda dapat memilih cara makan anda. Daging, sayuran dan roti dihidangkan berasingan. Terpulang pada anda mereka bentuk burger idaman masing-masing. Dengan cara ini, roti dan sayuran tidak menjadi lembik terkena wap dan kepanasan daging membuatkan hidangan anda sentiasa segar dimakan walaupun selepas mengambil masa yang lama bergambar untuk berkongsi di media sosial.


Jika anda seorang peminat keju tegar, pastikan merasai Sizzling Double Cheese Lamb Burger yang terdiri daripada dua potong kambing 200gms dalam berat dibakar untuk kesempurnaan dan disajikan bersama bawang segar bersama dua keping keju cheddar, dengan harga RM 29.80. 


Jika anda suka keju tetapi juga ingin sesuatu kelainan, anda boleh memilih Sizzling Mushrooms and Cheese Lamb Burger. Untuk harga yang sama seperti Double Cheese Lamb Burger, para tetamu dapat merasai keju cheddar dan cendawan sautéed dalam burger yang sama bersama dua patties kambing yang lazat (jumlah berat 200gms) yang disajikan dengan bawang segar. 


Bagi mereka yang memilih untuk tidak mempunyai keju sama sekali, Sizzling Garlic Lamb Burger adalah pilihan anda terdiri daripada dua potong kambing (jumlah berat 200gms) yang dimasak untuk kesempurnaan yang disajikan bersama bawang segar dengan mentega bawang putih NY Steak Shack yang dibuat khas dan serpihan bawang putih yang ranggup, dengan harga RM 28.80.

Semua Burger Lamb Sizzling dihidanakan dengan roti Oregano, salad dan tomato segar untuk tetamu menyesuaikan lapisan burger mereka dengan hidangan sampingan kentang goreng dan pilihan sos black pepper atau sos brown. 


Minuman yang baik perlu untuk hidangan yang lazat. Jadikan pelengkap burger anda dengan memilih Funtastic Milkshakes NY Steak Shack terbaru dengan kerjasama Nestle Ice Cream dan Gooday. Bagi mereka yang mencari rasa yang berani mencuba sesuatu yang baru pada Tahun Baharu ini, pertimbangkan Cornflakes Milkshake, Peanut Butter and Banana Milkshake atau Strawberry Milkshake untuk hanya RM13.80 setiap satu.


Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING

SERTAI KEMERIAHAN ’HELLO NU SENTRAL’ BERSAMA BINTANG TERHEBAT TEMPATAN PADA 27 APRIL INI!