REALME LANCAR KEMPEN TAHUN BARU CINA "ANGPAU FOR YOU"



Realme Malaysia memberikan peluang untuk rakyat Malaysia memenangi hadiah-hadiah yang menakjubkan, sempena Tahun Baru Cina.

Dari 16 Januari hingga 10 Februari, rakyat Malaysia boleh menyertai Realme “Angpau For You! kempen - permainan interaktif di mana mereka boleh ‘slash’ angpau mereka untuk memenangi hadiah prosperity Realme seperti telefon pintar Realme C1, Realme 2 dan Realme 2 Pro, gelang tangan Olike, kayu selfie Oppo dan baucar Lazada dan Shopee.

“Angpau For You!” kempen adalah kempen inovatif kami berasaskan tradisi abad lama menyampaikan angpau, yang melambangkan kebahagiaan dan nasib yang baik untuk Tahun Baru. Kami ingin mengucapkan terima kasih kepada peminat kami di Malaysia untuk sokongan mereka. Kami mahu memberikan hadiah yang menarik kepada mereka, melalui permainan interaktif yang seronok, sempena mereka menyambut Tahun Baru yang makmur dan bertuah,” kata Tiffany Teh, Pengurus Jenama, Realme Malaysia.

Menang Hadiah Segera Misteri Setiap Hari
Mereka boleh menyertai pertandingan ini dengan mengunjungi link ini dan bermain permainan untuk memenagi hadiah-hadiah segera misteri: https://myrealme.my/realme-angpau-for-you/ Setiap pemain hanya mendapat satu peluang untuk menyertai cabutan bertuah.

Menang Hadiah Mingguan
Selain memenangi hadiah serta-merta, rakyat Malaysia juga akan mempunyai peluang untuk memenangi hadiah-hadiah mingguan dalam bentuk telefon pintar Realme.

Jadi, bagaimana seseorang layak untuk hadiah mingguan?
  1. Peserta mesti suka Realme Malaysia Facebook rasmi: https://www.facebook.com/RealmeMalaysia/
  2. Kongsi post bagi hadiah mingguan yang disiarkan di laman Realme Malaysia Facebook dengan #RealmeCNY #RealmeAngpau
Hanya empat pemenang akan dipilih setiap minggu. Jadi, apa yang anda tunggu? Slash angpau anda untuk memenangi hadiah prosperity Realme hari ini! Untuk maklumat lanjut mengenai kempen ini, sila layari laman Facebook Realme Malaysia di https://www.facebook.com/RealmeMalaysia/


Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING