SUASANA MERIAH "IMPERIAL BLOSSOMS" DI AVENUE K



Avenue K menghiasi ruang Atriumnya menjadi istana kerajaan yang mekar dengan kekayaan dan kemakmuran untuk menyambut Tahun Baru Cina dari 7 Januari hingga 19 Februari 2019. Selaras dengan tema, 'Imperial Blossoms', Atrium menyerupai pasar bunga yang mekar di dalam perkarangan istana dengan gerai-gerai di tempat pasar bunga dihiasi pohon bunga peony yang elegan sementara lampu-lampu merah terang yang megah dengan bunga peony dari siling, mewujudkan air terjun lampu yang menerangi pengunjung. 

Melangkah ke dalam dunia keindahan ketika anda memanjat tangga agung, menuju ke istana Imperial Cina. Temui bilik belajar tradisional yang diliputi dalam lukisan-lukisan oriental dan dihiasi dengan artifak Cina dan karya seni hiasan untuk mewakili tempoh kecemerlangan kerajaan maharaja. 


Mulakan perayaan Tahun Baru Cina untuk membeli barang-barang perayaan di pasar khas. Dari biskut lazat ke pakaian bergaya, aksesori fesyen, dan peralatan makan; tambah sentuhan perayaan pada Tahun Baru anda dengan pelbagai hiasan istimewa.


Nikmatilah deria anda dengan pelbagai aktiviti budaya yang menarik dan persembahan artistik yang dipersembahkan untuk menghiburkan muda dan tua. Temani anak-anak kecil anda untuk satu siri bengkel bertema Tahun Baru Cina yang menyeronokkan seperti Chinese Rattle Drum Making dan Water Art Painting, dan menikmati acara mesra keluarga termasuk Classical Folk Dance dan Fusion Musical Instrument. Jangan ketinggalan majlis tahunan kami di mana limau mandarin digulingkan untuk mengalu-alukan kekayaan dan wang dilepaskan dari mulut persembahan Tarian Singa untuk menyampaikan tuah baik, kebahagiaan dan umur panjang pada 12 Februari.


Membeli-belah tidak pernah mengecewakan kerana Avenue K memberi ganjaran kepada anda. Mulakan tahun bertuah dengan menebus satu set eksklusif paket Avenue K Ang Pow secara percuma dengan setiap pembelian RM288  dan ke atas dalam maksimum dua resit gabungan. (RM200 untuk pemegang kad AK Neighbours atau HSBC Debit / Credit).


Cuba nasib anda pada Tahun Baru Cina ini dengan Prosperity Wheel of Fortune dengan hadiah menakjubkan bernilai lebih RM60,000 untuk dimenangi. Apabila anda membelanjakan sekurang-kurangnya RM488 dan ke atas (RM388 untuk pemegang AK Neighbours atau HSBC Debit / Kredit) dalam maksimum dua resit gabungan, anda akan berpeluang untuk pergi melancong 4D / 3N di Club Med's Cherating Bali, Phuket, Kani Maldives resort untuk dua, atau Dinner in the Sky dan banyak lagi.


Selain itu, Avenue K sedang mengadakan Peraduan Facebook bernama "Spot the Missing Zodiac"! Sebagai hadiah, lima pemenang akan pergi dengan Avenue K Cash Voucher bernilai RM100 setiap satu. Lawati laman Facebook Avenue K untuk mengetahui bagaimana anda boleh menjadi salah satu daripada lima pemenang bertuah.

Bukan itu saja, jadilah 1,000 penunggang bertuah pertama untuk menikmati pengurangan RM10 dari Grab apabila anda pergi dan pulang dari Avenue K. Masukkan kod itu untuk mendapatkan diskaun anda. 


Sebagai sebahagian daripada usaha Tanggungjawab Sosial Korporat (CSR) untuk perayaan ini, Avenue K telah menjemput 20 orang dari 'Rumah Orang Tua Ampang' untuk satu hari membeli-belah dan menghiburkan hati mereka dengan persembahan yang menampilkan Teresa Teng Malaysia, yang membawa kenangan indah kepada orang tua yang dibawa kembali ke zaman mereka dengan lagu-lagu klasik Cina. Mereka juga diraikan dengan pemberian ang pow oleh Timbalan Pengurus Besar Avenue K, Cik Phang Sze Sze, dan makan malam yang lazat di The Chicken Rice Shop. 


Hari Valentine jatuh pada tempoh yang sama Tahun Baru Cina pada tahun ini, pusat membeli-belah tersebut secara bersamaan menjalankan hadiah Hari Valentine apabila anda membelanjakan RM120 dalam resit pada 14 Februari untuk 50 pembeli pertama untuk menebus dua cupcakes yang dihiasi indah dari Bisou Cupcakes.

Untuk maklumat lanjut, sila layari,
Laman Web: https://www.avenuek.com.my/
Facebook: https://www.facebook.com/AvenueKMY
Instagram: https://www.instagram.com/avenuekmy/

Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING

SERTAI KEMERIAHAN ’HELLO NU SENTRAL’ BERSAMA BINTANG TERHEBAT TEMPATAN PADA 27 APRIL INI!