PROMOSI RAMADAN KAREEM & BAZAR RAYA @ LULU HYPERMARKET KL



Raikan Keriangan! Raikan Harga Yang Menakjubkan! Begitulah slogan promosi bulan Ramadan yang diadakan di LuLu Hypermarket & Department Store, Kuala Lumpur.

Bukan sahaja mudah dikunjungi kerana lokasi yang terletak di tengah pusat bandar, lebih menarik LuLu Hypermarket menawarkan pelbagai jenis barangan keperluan persiapan Ramada dan juga Hari Raya di bawah satu bumbung. Promosi yang diadakan bertujuan memberi pelbagai pilihan kepada pengguna dengan harga yang amat berbaloi.

Team FemagOnline sempat membuat tinjauan di LuLu Hypermarket & Department Store, Kuala Lumpur. Jom kita lihat promosi-promosi yang disediakan untuk persiapan menyambuat bulan Ramadan dan Hari Raya ini.


1. Jualan Ramadan (1 Mei – 10 Jun 2019) - Storewide
Destinasi membeli-belah yang hebat di mana anda boleh menikmati penjimatan sehingga 70% untuk  fesyen, kasut, beg tangan, electronik/ IT, telefon pintar, barangan keperluan rumah, home furnishing, permainan kanak-kanak dan beg bagasi.

Bahagian Kelengkapan Rumah

Peralatan Dapur dan Ruang Makan

Pinggan-mangkuk

Bunga-bungaan plastik untuk menghiasi ruang tamu

Permaidani baru

Persiapan Balik Kampung atau Bercuti

Dapatkan barangan keperluan harian dan segar dengan harga yang berbaloi.

Cili segar dan Cili kering

Daging segar yang halal dan diimport


Ramuan membuat kek dan biskut

Daging Ayam Segar

Sayur-sayuran Segar

Ikan dan Makanan Laut Segar

Barangan Runcit

Kurma dan aneka makanan kering

Lulu memang sudah terkenal dengan kepelbagaian pilihan kurma yang berkualiti tinggi dari seluruh dunia, yang diimport khas untuk bulan Ramadan. Anda boleh mendapatkan Ajwa, Kudhri, Mejdoul atau kurma premium yang lain dengan harga yang berpatutan di sini.

Kurma Timbang Kilo

Kurma import 

Terdapat juga pelbagai makanan untuk berbuka puasa yang boleh didapati di LuLu termasuk makanan tempatan, India dan Arab serta pencuci mulut yang enak.

Jus buah-buahan Segar








2. Bazar Raya (sehingga 21 Mei 2019) – Promotion Area, Aras 2
Inilah tempat untuk mendapatkan pelbagai kelengkapan Hari Raya di bawah satu bumbung.

Nikmati penjimatan hebat untuk pembelian produk-produk seperti kelengkapan rumah dan perabot, peralatan elektrik, elektronik, kasut dan beg. Jenama barangan yang terkenal seperti Philips, Panasonic, Sony, Samsung, LG, Sharp, Tefal, JBL dan banyak lagi turut mengambil bahagian dalam promosi Bazar Raya yang diadakan di Ruang Promosi, Aras 2!






3. Peraduan Dream Drive (1 Mei – 1 September 2019)
Berikutan sambutan menggalakkan untuk Peraduan “Shop & Win” tahun lalu, Lulu Hypermarket & Departmental Store terus memberi ganjaran kepada para pembeli dengan peraduan yang lebih hebat hadiahnya.

Tahun ini, Hadiah Utama peraduan Dream Drive adalah dua buahkereta Proton X70 as Grand Prize, dan banyak lagi hadiah sampingan seperti Apple iPhone 7+, UHD LED TV dan Baucer Hadiah Lulu.

Apa yang anda perlu lakukan hanya membuat pembelian sebanyak RM75 & ke atas dalam satu resit dari Lulu Hypermarket & Department Store dalam temph promosi dan dapatkan kupon cabutan bertuah. Isikan butiran peribadi Fdan masukkan ke dalam kotak cabutan bertuah untuk peluang memenangi hadiah yang hebat!

Cabutan akan diadakan dua kali iaitu pada 5 Julai dan berikutnya pada 6 September 2019.


4. Promosi Potongan Rata 40%
Wow! Jangan lepaskan peluang ini untuk mendapatkan penjimatan hebat di Lulu Hypermarket & Department Store KL melalui Promosi Potongan Rata 40% di bahagian Fesyen, Kasut, Beg Wanita, Sari dan Churidars. Memang berbaloi!

Tiga Hari Sahaja! Potongan Rata 40% 

Fesyen Lelaki

Beg Tangan Wanita

Kasut Lelaki

Kasut Wanita

Sari dan Churidar

Fesyen Wanita

Untuk maklumat promosi-promosi ini, sila layari
Laman web rasmi: http://malaysia.luluhypermarket.com/MY/all
Laman Facebook: https://www.facebook.com/LuLuHypermarketKL/
Laman Instagram: https://www.instagram.com/luluhypermarketkl/

Alamat: LuLu Hypermarket, Lot 159, Persiaran CapSquare, Off Jalan Munshi Abdullah, 50100 Kuala Lumpur.

Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING