SAMBUTAN RAYA BERTEMA BATIK DI THE MALL MID VALLEY SOUTHKEY



The Mall, Mid Valley Southkey meraikan kedatangan Hari Raya ini dengan mempersembahkan kempen bertemakan seni batik mulai 10 Mei sehingga 16 Jun 2019.


Meriahkan sambutan raya dengan medapatkan idea hiasan dalam daripada Blue Eyes Creative Sdn Bhd. kasut daripada Christy Ng Shoes, dan snek daripada Marks and Spencer.


Sambil membeli-belah, berehat sebentar untuk menyaksikan persembahan seperti dikir barat, ghazal music, tarian zapin, inang jauhar, gamelan dan tarian tradisional. Pengunjung juga boleh mempelajari teknik membuat batik daripada demonstrasi yang akan diadakan di Centre Court, Aras Bawah.


Pelbagal bengkel yang menarik turut disediakan kepada kanak-kanak dan orang dewasa. Asah kemahiran anda di bengkel melukis batik, membuat Tie & Dye Batik, beg marmar dan sebagainya.


Tebus sampul duit raya dan barangan raya eksklusif dengan pembelian minima RM100 dalam resit tunggal menggunakan kad kredit HSBC Malaysia* (RM200 dengan pembelian tunai atau kad kredit lain) di kedai-kedai yang mengambil bahagian di The Mall Mid Valley Southkey.

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi talian 07 – 336 9288 (10 pagi - 10 malam) atau layari:
Laman web: www.midvalleysouthkey.com
Laman Facebook: http://www.facebook.com/mymidvalleysouthkey

Comments

Popular posts from this blog

LAGU 'BEGHAOK RAYA' MEMERIAHKAN LAGI SUASANA HARI RAYA TAHUN INI