DAHMAKAN MEMBAWA CITARASA BAZAR RAMADAN KE RUMAH ANDA

Nasi Kerabu with Ayam Berempah

Dengan bulan suci Ramadhan semakin hampir dan lanjutan Perintah Kawalan Pergerakan (MCO), dahmakan sedang memulakan bazar dalam taliannya untuk mengekalkan semangat Ramadan. Dalam keadaan negara yang agak membimbangkan, kini semua masyarakat tidak perlu khawatir tentang menu juadah berbuka puasa, dahmakan akan mengurus makanan rakyat Malaysia sepanjang Ramadan agar mereka dapat memberi tumpuan untuk kekal sihat dan selamat.
dahmakan telah mengambil langkah aktif sebagai tindak balas terhadap wabak COVID-19 baru-baru ini untuk memastikan bahawa makanan yang dihantar ke rumah pelanggan selamat dan terjamin. Permulaan penghantaran makanan akan terus melaksanakan langkah-langkah berikut untuk e-Bazar Ramadhannya: 

Baked Cheesy Sambal Fish Rice

Keselamatan & Kebersihan 

Prioriti nombor satu dahmakan adalah kesihatan dan keselamatan kakitangan dan pelanggannya. Syarikat ini menjaga kebersihan dapur dan dapur satelit dengan mengikuti standard tertinggi dalam protokol sanitasi dan pembersihan. Selain itu, semua kakitangan dapur dan dapur satelit telah meningkatkan usaha mereka dalam pemeriksaan suhu, dan penggunaan topeng dan sarung tangan yang tepat setiap saat. 

Penghantaran Tanpa Hubungan 

Untuk meminimumkan kenalan penumpang pelanggan, penunggang dahmakan mempraktikkan penghantaran tanpa sentuhan dengan menyampaikan makanan pelanggan mengikut arahan mereka. Servis ‘Cash on Delivery’ juga telah ditangguhkan untuk mengurangkan hubungan berdekatan. 

Beef Rendang Lasagne

Kesihatan & Keselamatan 

Penunggang Semua penunggang diminta memeriksa suhu sebelum memasuki kawasan penghantaran pesanan dan sebelum mengambil makanan untuk penghantaran. dahmakan juga menyediakan pembersih tangan dan topeng muka untuk melindungi kesihatan & keselamatan penunggang. 

Bersama dengan mengambil langkah-langkah aktif untuk menghidang makanan yang enak dan bersih kepada pelanggan, dahmakan dengan senang hati memperkenalkan rangkaian makanan menarik yang disusun untuk bulan Ramadhan: 

Kegemaran Klasik 

Rakyat Malaysia dapat menikmati makanan kegemaran klasik mereka dengan dahmakan pada bulan Ramadan! Favourites ini merangkumi Nasi Kerabu, Nasi Lemak, Nasi Kunyit, Nasi Kukus, Rendang Ayam, Nasi Tomato, Ayam Bakar Madu, dan banyak lagi. 


Aneka hidangan eksklusif Ramadan 

dahmakan beroperasi pada platform tumpukan penuh - sistem operasi yang mengawal hampir setiap langkah operasinya. Oleh itu, semua makanan di dahmakan dibuat oleh chef Malaysia kelas dunia dalamannya, yang telah bekerja di beberapa restoran dan hotel terkemuka di Malaysia. Setiap chef membawa sesuatu yang istimewa ke menu - yang dapat dilihat oleh mereka ciptaan baru untuk Ramadhan. Rakyat Malaysia kini dapat menikmati hidangan baru seperti Beef Rendang Lasagne, Nasi Ikan Sambal Baked Cheesy, dan Ayam Percik dengan Nasi Kelapa, Sardin Pizzagne. Chef-chef kami telah mengambil makanan kegemaran Malaysia dan memberikan sentuhan dahmakan khas kepada mereka. 

Sisi dan Tambahan 

Semua rakyat Malaysia akan bersetuju bahawa iftar tidak akan lengkap tanpa kuih, kurma, dan minuman klasik kami. Rakyat Malaysia boleh yakin bahawa mereka akan mendapat keperluan ini di e-Bazaar Ramadhan dahmakan. Pelanggan boleh berbuka puasa dengan dahmakan's Sirap Bandung, Teh Ais, dan kuih klasik. Mengenai buah kurma, dahmakan dengan terujanya mengumumkan bahawa kami telah menyediakan buah kurma Yusuf Taiyoob ikonik di menu. 

Rakan Kongsi 

dahmakan juga berterima kasih kepada rakan-rakannya yang menyokong. dahmakan akan bekerjasama dengan Redoxon untuk memastikan bahawa rakyat Malaysia kekal sihat dan mendapat cukup vitamin pada bulan puasa. Rakyat Malaysia boleh kekal sihat dengan paket Redoxon Double Action percuma dengan setiap makanan dahmakan yang dipesan. 

Nasi Lemak with Ayam Berempah

Dengan menu yang luas, rakyat Malaysia dapat yakin bahawa mereka dapat menikmati juadah Ramadhan kegemaran mereka sambil berlatih jarak sosial dan selamat di rumah. Harga bermula dari RM 11.99 dan bayaran penghantaran hanya RM 0.99. 

Pada masa ini, dahmakan menghantar ke seluruh Lembah Klang - dengan slot waktu penghantaran pertama bermula pada 8:20 pagi dan slot waktu penghantaran terakhir pada 8 malam. Tidak sampai 10 hari, rakyat Malaysia di Lembah Klang kini dapat menikmati juadah Ramadhan kegemaran mereka tanpa meninggalkan kediaman mereka.

Untuk maklumat lanjut, sila layari https://dahmakan.com/

Comments

Popular posts from this blog

ANTA MALAYSIA MELANCARKAN KEMPEN SUMBANGAN KASUT SEMPENA RAMADAN

FOODPANDA MALAYSIA LANCAR INISIATIF RAMADAN BERSAMA COCA-COLA MALAYSIA DAN VIU MELALUI KEMPEN ‘BAKUL MAKANAN’ DI SELURUH NEGARA