NIKMATI PENGALAMAN AIRBNB DARI KESELESAAN RUMAH ANDA



Airbnb hari ini mengumumkan pelancaran Pengalaman Dalam Talian, cara baharu untuk orang ramai berhubung, mengembara secara maya dan memperoleh pendapatan semasa krisis COVID-19.
Sementari komuniti di seluruh dunia berada di rumah untuk melindungi kesihatan mereka sendiri dan kesihatan orang lain, orang ramai tidak boleh melakukan aktiviti rutin seperti pergi bekerja, bersenam atau melakukan perkara yang mereka minati. Kini, Pengalaman Dalam Talian akan mengubahnya dengan membenarkan hos memperoleh pendapatan pada waktu yang tidak menentu ini, dan membawa Pengalaman maya transformatif mereka kepada jutaan tetamu. 

Pengalaman Airbnb menawarkan pelbagai pilihan seperti bermeditasi dengan sami Buddha, lawatan maya dengan anjing Chernobyl, memasak dengan keluarga Maghribi, dan banyak lagi. Bagi orang ramai yang kini berada di rumah, Pengalaman Dalam Talian menyediakan: 


Pengalaman Dalam Talian memberi akses buat pertama kalinya kepada hos yang memberi inspirasi daripada lebih daripada 30 negara yang berbeza, termasuk pemenang pingat Olimpik Alistair Brownlee dan Lauren Gibbs. Sama ada senaman HIIT, belajar tentang nutrisi dengan Bobsledder atau lawatan basikal maya, tetamu kini boleh berhubung dengan beberapa atlet paling terkenal di dunia dari keselesaan ruang tamu mereka sendiri. 

“Hubungan antara manusia ialah teras perkara yang kami lakukan,” kata Catherine Powell, Ketua Pengalaman Airbnb. “Dengan begitu ramai orang yang perlu berada di dalam rumah untuk melindungi kesihatan mereka, kami ingin memberikan peluang kepada hos kami untuk berhubung dengan komuniti tetamu global kami dengan satu-satunya cara yang boleh dilakukan buat masa ini, iaitu secara maya.” 

Untuk membantu mereka yang paling terpencil, Airbnb bekerjasama dengan organisasi warga tua tempatan di seluruh dunia untuk menguruskan Pengalaman agar komuniti mereka dapat belajar kemahiran baharu sambil melindungi kesihatan mereka. Airbnb akan bekerjasama dengan pihak yang berikut untuk menawarkan Pengalaman secara percuma: 

  • Majlis Penuaan Negara (NCOA), pemimpin negara yang dihormati dan rakan kongsi yang dipercayai di AS yang membantu orang berusia 60 tahun ke atas menghadapi cabaran penuaan 
  • Alpini, kor tentera yang paling dihormati dan boleh dipercayai di Itali 
  • Amigos de los Mayores, sebuah organisasi yang memerangi kesepian dan pengasingan sosial di kalangan orang tua di Sepanyol 
Tempahan dibuka serta-merta dengan lebih daripada 50 Pengalaman Airbnb maya tersedia di airbnb.com/online-experiences, dengan ribuan lagi yang akan tersedia dalam talian pada bulan akan datang. Pengalaman Dalam Talian akan dianjurkan di Zoom, dan Airbnb menyediakan akses kepada Hos untuk menggunakan Zoom secara percuma bersama perkhidmatan sokongan peribadi untuk mengurus, merakam dan berkongsi kandungan Pengalaman Dalam Talian mereka. Untuk maklumat lanjut, jika anda berminat untuk menjadi hos sila layari airbnb.com/onlinehost

Pengalaman Airbnb yang dilancarkan pada tahun 2016 merupakan aktiviti unik dan tidak mudah dilupakan yang bukan sekadar lawatan atau bengkel biasa yang dirancang dan dikendalikan oleh warga tempatan. Ia memberikan ilham dan pengalaman yang menyelami minat hos, dan cara yang berbeza untuk mengalami destinasi. 

Dengan tergantungnya Pengalaman ‘secara bersemuka’ Airbnb sehingga akhir April untuk melindungi keselamatan dan kesejahteraan hos dan tetamu, Airbnb memanfaatkan platform teknologinya untuk membantu hosnya terus memperoleh pendapatan, dan pada masa yang sama membolehkan tetamu kami mempelajari kemahiran baharu, berhubung dengan orang lain dengan selamat, atau melakukan aktiviti yang mereka minati. 

Aktiviti menarik dalam Pengalaman Dalam Talian termasuk: 

Rahsia Silap Mata (London, United Kingdom) 
Bacaan Kopi Mistik dan Keberuntungan (New York, New York) 
Belajar Memasak Salsa Mexico (Mexico City, Mexico) 
Kelas Master Tarian Ireland (Galway, Ireland) 
Kambing Penyelamat Jauh (Catskills, New York) 
Meditasi Berpandu dengan Biri-Biri Mengantuk (Loch Lomond, United Kingdom) 
Pasta Nenek (Rom, Itali) 
K-BEAUTY 101 dengan Hos TV (Seoul, Korea Selatan) 
Anjing Chernobyl (Chernobyl, Ukraine) 
Sertai Parti Tarian Rollerskating (Brooklyn, New York) 
Bengkel Reka Bentuk Dalaman (San Francisco, California) 
Melakar dengan Artis NYC (New York, New York) 

Comments

Popular posts from this blog

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

POWER ROOT TERUS MENYUMBANG KEPADA TABUNG KEMANUSIAAN PALESTIN MEDIA PRIMA

IQIYI TAMPILKAN DRAMA BERSIRI 'RESTU' LAKONAN REMI ISHAK, WANNA ALI, SITI ELIZAD, ELIZABETH TAN, DAN RAMAI LAGI