WATSON LANCAR KEMPEN 'JAUH DI MATA, TETAP BERAYA' AIDILFITRI INI



Watsons Malaysia telah melancarkan filem digital sempena sambutan Hari Raya untuk tahun ini. Meskipun dengan cabaran dan dugaan yang masih berterusan, video Raya yang dibintangi oleh selebriti terkenal bertajuk 'JAUH DI MATA, TETAP BERAYA' memberi peringatan kepada semua rakyat Malaysia bahawa ikatan antara orang yang dikasihi lebih kuat daripada cabaran yang dilalui pada masa-masa mencabar ini.

Secara kreatifnya Watsons melancarkan 'JAUH DI MATA, TETAP BERAYA' dalam satu e-Pelancaran di laman Facebook Watsons pada 9 Mei 2020 dan filem ini telah mendapat tontonan umum sebanyak 1,000,0000 di semua platform social media Watsons. Filem ini boleh ditonton di laman YouTube Watsons Malaysia di https://www.youtube.com/user/watsonsmy

Filem ini memaparkan bagaimana sebuah keluarga, terutama anak bongsu, menghadapi situasi semasa dengan ketidakpastian dalam menyambut Raya ini - yang juga dihadapi oleh setiap rakyat Malaysia ketika ini. 

"Watsons menghasilkan filem pendek ini untuk mengingatkan semua orang bahawa di sebalik semua cabaran termasuk menjauhkan diri dengan orang yang anda sayangi, Hari Raya masih dapat dirayakan dengan tulus dan sepenuh hati. Menghasilkan filem pendek ini tidak semudah yang dilakukan kerana ada batasnya tetapi yang paling penting adalah dengan menghantar mesej ini kepada rakyat Malaysia masih dapat merayakan Aidilfitri bersama tidak kira apa yang berlaku, ” kata Caryn Loh, Pengarah Urusan, Watsons Malaysia.

Selebriti tanah air yang terlibat dalam filem digital ini termasuk duta Watsons Malaysia Ayda Jebat dan Jinnyboy, juga selebriti dan rakan terkenal termasuk Dato ’Jalaluddin Hassan, Sean Lee, Nazrudin Rahman, Alyssa Dezek, Amber Chia, Yaya Zahir, Fiqrie dan Nithya.

"Saya gembira dapat meneruskan filem Raya kedua saya bersama Watsons, dan ini merupakan pengalaman hebat dalam penggambaran yang selesa dari rumah saya sendiri dan pastinya merupakan pengalaman yang berbeza dan tidak dapat dilupakan bagi saya," kata Ayda Jebat, Duta Besar, Watsons Malaysia.

“Saya merasa gembira dapat berlakon dalam filem Watsons ini. Ini adalah pengalaman yang tidak dapat dilupakan, mempunyai pengarah untuk mengarahkan saya melalui panggilan video dan melihat video terakhir benar-benar membuat saya merasa sangat gembira," kata Dato ’Jalaluddin Hassan, Rakan Selebriti Watsons dan salah seorang artis legenda terkenal di Malaysia.

"Watsons ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih kepada ahli dan pelanggan kami kerana mempercayai Watsons walaupun pada masa-masa yang sukar ini. Kami hadiahkan RM1 juta Duit Raya kepada ahli-ahli kami. Kami berharap dengan hadiah ini, ia dapat membantu ahli dan pelanggan kami membeli produk kesihatan dan kecantikan mereka di kedai atau dalam talian. Watsons juga mendorong para pelanggannya untuk mengambil langkah keselamatan dan menjaga kesihatan, " kata Danny Hoh, Pengarah Pelanggan, Watsons Malaysia.

Watsons juga mengambil kesempatan ini menghadiahkan kepada ahli-ahli Watsons pada Aidilfitri ini, di mana 100,000 ahli pertama akan menerima wang tunai RM10 untuk membeli-belah dengan mendaftar di www.watsons.com.my/promo-membercontest. Selain itu, pelanggan juga dapat menikmati diskaun Watsons ‘Jimat Selamat’ hingga 50% di semua kedai di seluruh negara dan dalam talian. Watsons juga mendorong semua pelanggan untuk menggunakan pembayaran tanpa tunai dengan perbelanjaan minimum RM60 dengan menggunakan e-dompet Touch N ’Go dan menerima ganjaran balik RM5 ketika membeli-belah di kedai Watsons

Bagi mereka yang mencari hadiah Raya ini, pelanggan boleh membeli barang dagangan "We Bare Bears" edisi terhad dengan potongan 50%, hadiah set Naturals by Watsons dan baucer Watsons untuk dihadiahkan kepada orang yang sayangi. Dalam pada itu, Watsons juga melengkapkan stok topeng muka, pembersih tangan dan keperluan penting lain dalam persiapan untuk Hari Raya Aildilfitri tahun ini.


Untuk mendaftar sebagai ahli dan menikmati semua tawaran dan diskaun hebat ini, pelanggan boelh mendaftar dalam talian di https://www.watsons.com.my/register/main dan ahli Watsons baru akan menerima mata ganjaran bernilai RM10. Mata ganjaran ini akan dikreditkan ke kad ahli semasa kad diaktifkan.

Untuk maklumat lebih lanjut, layari www.watsons.com.my atau muat turun aplikasi mudah alih Watsons di Apple Store atau Google Play Store.

Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING

SERTAI KEMERIAHAN ’HELLO NU SENTRAL’ BERSAMA BINTANG TERHEBAT TEMPATAN PADA 27 APRIL INI!