TRIUMPH FIT SMART BAHARU DENGAN TEKNOLOGI 4D INOVATIF

 


Triumph memperkenalkan coli Fit Smart terbaru- Fit Smart 2.0 Ogos ini. Dicipta mengikut keperluan kaum hawa sepenuhnya bersama sentuhan kewanitaan yang baru seperti renda dan jahitan yang ditempa khas bagi menyokong dan mengikut bentuk tubuh anda, tanda pengenalan teknologi 4D yang kekal menjamin pemakaian selesa sempurna. Mangkuk coli busa regangan 4D turut digunakan untuk lebih keselesaan dan fleksibiliti.


Coli tanpa dawai citarasa wanita ini menggunakan teknologi pakar untuk menyokong dan pemusatan payudara bagi bentuk dan anjakan yang sempurna. Tali coli telah direka dengan kancing khas, bermaksud bahawa coli Fit Smart boleh digayakan dengan bentuk silang belakang untuk tampil berfesyen.

Ukuran yang ringkas bermaksud anda mudah memilih daripada saiz S, M, L dan XL dengan penuh yakin, mengetahui bahawa dengan 130 tahun kepakaran coli Triumph anda akan muat sempurna.


Pakaian dalam yang selesa dan feminin ini boleh didapati dalam warna Dusty Pink, Twilight Grey dan Black bersama seluar pendek mini sepadan. Boleh didapati sekarang pada harga RM249 untuk coli dan RM79.90 untuk celana dalam. 


Comments

Popular posts from this blog

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA

SERTAI KEMERIAHAN ’HELLO NU SENTRAL’ BERSAMA BINTANG TERHEBAT TEMPATAN PADA 27 APRIL INI!