WATSONS MALAYSIA ANJUR “JUALAN WATSONS SYOKATHON” ISTIMEWA


Sebagai program kesetiaan terkemuka di Malaysia, Watsons meraikan ulang tahun ke-10 dengan memberikan ganjaran kepada ahlinya pada bulan Ogos ini dengan mengadakan jualan hebat, tawaran serta peraduan yang menarik. Bersempena dengan kempen ini, Watsons mengadakan Watsons Syokathon Sale dengan potongan hingga 50% dan ahli-ahli Watsons dapat menikmati diskaun tambahan hingga 30% untuk lebih dari 1,000 produk di kedai dan juga dalam talian. 

“Kami sangat gembira kerana dapat memberikan tawaran luar biasa kepada ahli kami bagi meraikan kejayaan selama 10 tahun bersama-sama kami. Jumlah keahlian Watsons telah mencanak sepanjang tempoh ini dan kami sentiasa mengekalkan tawaran hebat bagi ahli kami sebagai tanda penghargaan. Terima kasih kepada semua ahli dan pelanggan yang setia kerana mempercayai Watsons sejak sedekad yang lalu dengan terus memberikan pengalaman membeli-belah yang selesa dan lancar di kedai dan juga dalam talian, ”kata Caryn Loh, Pengarah Urusan, Watsons Malaysia. 


"Pertempuran dengan Covid19 masih belum selesai dan saya mendorong semua rakyat Malaysia untuk melindungi diri kita - selalu memakai pelitup muka, membersihkan tangan kita dan menjaga jarak fizikal di khalayak ramai. Harap selamat dan sihat, ”tambah Caryn Loh. 

"Sebagai tanda ikhlas untuk menyumbang kembali dalam tempoh pemulihan dari pandemi Covid-19, Watsons memberikan insurans hayat Prudential Assurance Malaysia secara percuma dengan perlindungan Covid-19 khas untuk anggota baru dan sedia ada. 

Pada masa yang sama, hadiah menarik disertakan dengan peluang memenangi Nissan Almera yang baru ketika ahli Watsons berbelanja dan membayar dengan e-dompet Touch N’ Go di kedai Watsons di seluruh negara, ”kata Danny Hoh, Pengarah Pelanggan Watsons Malaysia. 

Danny Hoh turut menambah, "Untuk menyemarakkan perayaan ulang tahun ini, para ahli Watsons berpeluang memenangi hadiah harian yang akan dipaparkan di halaman Facebook Watsons Malaysia dari 28 Julai - 31 Ogos, dengan jumlah hadiah lebih dari RM20,000 untuk dimenangi." 

Bersama dengan usaha sama e-Penjana kerajaan Malaysia, ahli Watsons juga dapat memperoleh hadiah sehingga RM10* di dalam e-dompet pilihan mereka seperti Boost, Touch N’ Go dan GrabPay apabila mereka berbelanja dengan jumlah minimum RM100 di semua kedai Watsons di seluruh negara. Untuk maklumat lebih lanjut, sila lawati www.watsons.com.my/promo-ewallet untuk mendapatkan ganjaran ahli Watsons sekarang. 


Menurut JinnyBoy, selaku Duta Watsons dan pencipta kandungan dalam talian termasyur di Malaysia, “Saya bangga menjadi ahli Watsons kerana saya selalu disambut dengan ramah dengan begitu banyak tawaran di Watsons. Malah keluarga saya juga telah menjadi ahli Watsons sejak bertahun-tahun yang lalu, dan sekarang lebih senang untuk membeli-belah di Watsons kerana ia juga tersedia secara dalam talian, hanya dengan satu klik sahaja dan pesanan saya dihantar ke rumah saya. Sangat mudah! " 

Jualan Watsons Syokathon akan berlangsung di semua kedai Watsons di seluruh negara dan juga dalam talian pada 28 Julai hingga 31 Ogos 2020. Untuk maklumat lebih lanjut, sila lawati www.watsons.com.my atau untuk perkembangan semama di Facebook Watsons Malaysia dan juga Instagram. Tertakluk kepada terma dan syarat.

Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING