WATSONS LANCAR KEMPEN #FEELGREATWITHLOKAL


Watsons menyeru para pelanggan dan ahlinya untuk bersama-sama menyokong negara kita dengan kempen #FeelGreatwithLokal, inisiatif yang memberi tumpuan untuk menyokong jenama tempatan. Ini berikutan dengan salah satu usaha kerajaan untuk mempercepatkan pemulihan ekonomi Malaysia dengan mendukung perniagaan tempatan dan membantu mereka membangun semula perniagaan mereka. 

“Watsons memberi sepenuh komitmen untuk melakukan kebaikan dan merasa ini adalah cara yang terbaik untuk memberi semula kepada masyarakat. Dengan keadaan yang mencabar marcapada ini, kita harus saling menyokong antara satu sama lain dalam meningkatkan ekonomi negara kita. Watsons Malaysia berjanji akan menyokong jenama-jenama tempatan yang kami bawa, di kedai dan juga dalam talian, ”kata Caryn Loh, Pengarah Urusan, Watsons Malaysia. 

Caryn Loh, Pengarah Urusan, Watsons Malaysia


Caryn menambah, "Watsons Malaysia akan terus membantu jenama-jenama tempatan untuk berkembang dan mengekalkan perniagaan mereka dalam tempoh pandemik ini. Walaupun negara kita melalui proses pemulihan dari wabak ini, kita masing-masing memainkan peranan penting sebagai pelanggan untuk menyokong jenama tempatan ini. " 

Kempen #FeelGreatwithLokal akan mempromosikan jenama-jenama tempatan yang terdapat di Watsons, tawaran promosi menarik ini bermula daripada 1 September 2020 hingga 28 September 2020, ini termasuk dengan penjualan sehingga 60% untuk item ke-2 dari lebih 500 produk-produk lain. 

Selain itu, ahli-ahli Watsons juga boleh menyertai pertandingan untuk memenangi pakej "Cuti - Cuti Lokal" bernilai lebih dari RM20,000 apabila membeli barangan jenama tempatan berjumlah RM50 ke atas dalam satu resit. 

Sebuah video juga telah dihasilkan untuk mempromosikan jenama buatan Malaysia di mana mereka berkongsi aspirasi dan kisah latar belakang jenama mereka. Dato ’Sri Siti Nurhaliza adalah antara tokoh terkenal yang berkongsi kisahnya. SimplySiti adalah salah satu jenama terkenal Malaysia yang terdapat secara eksklusif di Watsons. “SimplySiti adalah projek pertama saya ketika memulakan keusahawanan dan sudah 10 tahun sejak dilancarkan. Saya bangga kerana jenama itu adalah sebahagian daripada keluarga Watsons, ”kata Dato’ Sri Siti Nurhaliza. 

Tonton video di sini: 


Nantikan Watsons 9.9 Promosi Kaw Kaw Online bermula pada 4 hingga 10 September di mana tawaran-tawaran hebat untuk direbut! Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai inisiatif ini dan peraduan untuk para ahli Watsons, sila lawati Watsons.com.my atau ikuti Facebook dan Instagram Watsons Malaysia untuk sorotan harian promosi #FeelGreatwithLokal .

Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING