COSTA PERKENAL MENU & KOLEKSI EKSKLUSIF 'SAVOUR THE SEASON'

Caramel Hazelnut Hot Chocolate

Pasti ramai yang tidak sabar untuk meraikan musim perayaan Hari Krismas dan Tahun Baru dalam masa beberapa minggu lagi. Walaupun tahun ini telah membawa pelbagai cabaran, semangat perayaan yang semakin tiba dengan keluarga tersayang pasti menggembirakan. Berbekalkan hidangan Costa Coffee edisi terhad tahun ini yang pastinya menceriakan, Costa mengajak rakyat Malaysia untuk menyebarkan semangat perayaan dan ‘Savour the Season’. Jadikan musim perayaan hujung tahun ini penuh dengan detik-detik lebih bermakna, tidak kira besar atau kecil. 

Costa mula beroperasi dan menambat hati rakyat Malaysia sejak 2016 dan berjaya menyentuh hati rakyat Malaysia sebagai jenama kopi yang membawa kenangan manis dari London. Sehubungan itu, Costa amat berbangga untuk melancarkan program Costa Rewards yang memberi peluang peminat Costa untuk mendapatkan barangan koleksi eksklusif Costa sempena dengan musim perayaan akhir tahun ini. Koleksi terhad ini boleh diperolehi dengan hanya membeli lima cawan kopi Costa dalam jangkamasa sehingga 31 January 2021 dari mana-mana rangkaian Costa Coffee di seluruh negara. 

Costa Christmas Tote Bag (Burgundy Red)

Antara barangan eksklusif koleksi ini termasuklah Beg Tote Krismas Costa yang tersedia dalam dua warna menarik, “burgundy red” atau “teal blue” untuk pilihan semua. Ikuti berita dari Costa untuk mengetahui koleksi yang akan dikeluarkan secara berkala, menjelang tibanya Hari Krismas. 

Costa Christmas Tote Bag (Teal Blue)

Berikutan tema ’Savour the Season’, Costa telah menyediakan pelbagai minuman edisi terhad untuk dinikmati semua sempena musim perayaan ini. Bermula dari 20 November, orang ramai boleh mendapatkan minuman Caramel Hazelnut Latte dan Caramel Hazelnut Hot Chocolate, tersedia panas atau sejuk, dihidangkan dalam cawan Costa edisi Krismas 2020 terbaru di semua mesin layan diri Costa Express di seluruh negara. Costa turut mengajak orang ramai untuk menikmati sesuatu yang baru, dan membawakan minuman Gingerbread Latte, juga tersedia panas atau sejuk bermula 1 Disember di semua cawangan Costa Coffee Stores sekitar Lembah Klang. 

Caramel Hazelnut Latte

Gingerbread Latte

“Adalah kebiasaan rakyat Malaysia untuk meluangkan masa bersama keluarga dan rakan terdekat menjelang musim perayaan. Sungguhpun keadaan adalah berbeza sekarang dengan Perintah Kawalan Pergerakan, Costa tetap mahu memberikan rakyat Malaysia sebab untuk meraikan musim perayaan dan menghargai saat-saat ini bersama. Tema ‘Savour the Season’ tahun ini mencerminkan saat-saat tersebut yang boleh dikongsi dengan secawan kopi Costa - sama ada dari mesin layan diri Costa Express atau dari cawangan Costa Coffee Stores bersama dengan keluarga dan rakan-rakan. Tahun ini merupakan kali pertama kami melancarkan program Costa Rewards secara digital untuk meraikan setiap kejayaan Costa dan memberikan ganjaran kepada rakyat Malaysia yang telah menyokong kami selama ini.” kata Lim Ju Lee, Pengurus Pemasaran, Costa Express Malaysia. 

Program Costa Rewards ini merupakan inisiatif oleh Costa dan merangkumi semua pembelian dari mana-mana mesin layan diri Costa Express dan cawangan Costa Coffee Stores di seluruh negara. Program ini akan diperbaharui secara berkala sepanjang tahun 2021 dan seterusnya. 

Dapatkan barangan koleksi eksklusif Costa dari mesin layan diri Costa Express di Shell, Petron, Ximplicity dan K Grocer di seluruh negara, dan juga dari cawangan Costa Coffee Stores di 7 lokasi utama di sekitar Lembah Klang mulai hari ini. Kopi Costa juga boleh dipesan melalui perkhidmatan penghantaran makanan dari Costa Express dan juga cawangan Costa Coffee Stores. Tiada yang lebih baik selain daripada menikmati musim perayaan ini bersama minuman edisi terhad dari Costa Coffee, mulai dari 20 November 2020, sementara stok masih ada. 

Koleksi ‘Savour the Season’


Untuk maklumat lanjut mengenai minuman Hari Krismas edisi terhad terbaru daripada Costa Coffee dan program Costa Rewards, sila layari laman web di bawah. 

Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING

SERTAI KEMERIAHAN ’HELLO NU SENTRAL’ BERSAMA BINTANG TERHEBAT TEMPATAN PADA 27 APRIL INI!