TRIUMPH PERKENAL RONA-RONA BAHARU UNTUK FIT SMART

 

Rangkaian Fit Smart 2.0 ini cukup inovatif selain tampak feminin. Dengan rekaan signatur teknologi 4D memudahkan pencarian untuk padanan yang sempurna, dilengkapi mangkuk boleh regang 4D yang membolehkan sokongan lebih sentral, tolakan yang selesa, pada masa sama, renda cantiknya direka khusus untuk menawarkan fleksibiliti pada pergerakan anda sepanjang hari.


Desert Rose adalah rona Triumph yang paling feminin dan melambangkan musim panas yang indah. Direka dengan renda dan rekaan kait bespoke, coli ini selesa pada tubuh anda selain nampak terletak cantik. 


Nude Beige adalah rona klasik yang anda akan gayakan bersama apa jua busana. 

Café Latte pula tampil sofistikated dan seksi. Digabungkan dengan tali bahu yang boleh laras menjadi tali silang belakang menggunakan cangkuk rekaan khas, anda akan terasa mengikuti fesyen terkini pada masa yang sama, kekal selesa.




Dengan kepakaran 130 tahun, Triumph telah menyempurnakan pencarian saiz yang amat mudah untuk rangkaian ini dan menyenangkan pemilihan saiz daripada S, M, L dan XL.

Koleksi busana dalam yang sesegar musim bunga ini juga boleh dipadankan dengan seluar dalam mini. Boleh dibeli sekarang pada harga RM 249.00 (coli) & RM 79.90 - 89.90 (seluar dalam).


Buat tempahan dalam talian di https://my.triumph.com/pages/fit-smart-2021

Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING