SAMBUTLAH KETIBAAN BULAN RAMADAN BERSAMA GRAB



Ramadan menjelang tiba dan buat kali kedua, warga Malaysia terpaksa meraikan bulan mulia ini sambil mengamali penjarakan sosial akibat wabak Covid-19 yang telahpun menular di seluruh dunia. Sambil kita bersiap sedia meraikan musim perayaan ini, kami ingin menyambut semua ahli masyarakat yang komited untuk memastikan warga Malaysia dapat meraikan bulan Ramadan dengan gembira dan penuh makna.

Dari NGO-NGO yang menyokong golongan kurang bermanfaat, para perniaga kecil yang kekal beroperasi; dan juga para petugas barisan hadapan yang berani lagi cekal bertugas - kami amat bersyukur terhadap usaha mereka yang telahpun memastikan bahawa rakyat Malaysia dapat meraikan bulan Ramadan.


Di Sebalik Pesanan, Berganda Kebaikan

Sambil bersyukur terhadap nikmat yang melimpah ruah, kita juga harus menjiwai semangat bulan Ramadan dan melebarkan kegembiraan itu kepada orang lain. Berikut adalah beberapa cara kami boleh melebar kegembiraan tersebut sambil menyokong ahli masyarakat yang lain:
  • Hulurkan bantuan kepada golongan kurang bermanfaat dengan menderma kepada pihak kebajikan dan NGO seperti Fugee School, Islamic Relief, Dapur Mesra Pertiwi (soup kitchen), PUAK Payong dan banyak lagi dengan mengguna poin ganjaran GrabRewards.
  • Sampaikan kasih sayang kepada ahli keluarga dan rakan-rakan dengan memesan juadah buka puasa dari GrabFood untuk mereka dan nikmati diskaun 30% daripada pihak peniaga terpilih dan diganda dengan tambahan diskaun 30% lagi menerusi kod promosi ‘RAMADAN DEALS’, atau dengan menghantar kepada mereka makanan yang dimasak di rumah menerusi GrabExpress.
  • Boleh juga anda beri kejutan kepada orang tersayang dengan kad hadiah Grab atau baju raya dengan diskaun 30% setelah membayar mengguna GrabPay e-wallet.
  • Ucapkan penghargaan dan kesyukuran anda terhadap rakan pemandu dan penghantar Grab dengan memberi tip, atau memberi ulasan baik kepada restoran kegemaran anda.
Klik sini untuk mengetahui pelbagai cara anda turut boleh melebarkan kasih dan sayang di bulan Ramadan ini sambil menikmati penjimatan berganda.

Sempena musim perayaan ini, Hassan Alsagoff, Ketua Pemasaran Negara di Grab Malaysia berkata, “Sebagai syarikat tempatan, kami ingin mengingatkan diri kami dan juga warga Malaysia supaya memperakui setiap ahli komuniti yang menyumbang kepada kejayaan perayaan bulan Ramadan. Kami berharap platform kami dapat memberi peluang kepada warga Malaysia berhubung dengan orang tersayang, di mana sahaja mereka berada bahkan dapat berperanan membantu orang lain turut riang ria. Marilah bersama-sama berganding bahu memastikan tiada siapa pun tercicir daripada menikmati Ramadan dan Raya yang mulia ini.”

*Perhatian: Pada musim Ramadan ini, para pelanggan mungkin mengalami sedikit kelewatan kerana rakan-penghantar kami turut berbuka puasa dengan orang tersayang masing-masing. Kami menggalakkan anda untuk membuat pesanan sebelum 4:30 petang atau selepas 8:30 malam untuk memastikan anda dapat terus menikmati juadah kegemaran anda.


Feature photo by Food photo created by azerbaijan_stockers - www.freepik.com

Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING

SERTAI KEMERIAHAN ’HELLO NU SENTRAL’ BERSAMA BINTANG TERHEBAT TEMPATAN PADA 27 APRIL INI!