SEMARAKKAN SEMANGAT KEMBARA DENGAN “TRAVEL FAIR” BOOKXCESS


BookXcess mengajak anda untuk menyemarakkan lagi semangat untuk menlancong! Walaupun kini rancangan percutian kita terpaksa ditangguhkan kerana pandemik Covid-19, kita masih boleh “mengelilingi dunia” melalui halaman-halaman buku. Bawalah diri anda ke tempat-tempat jauh yang diidam-idamkan menerusi imaginasi apabila anda dapatkan buku-buku yang telah disusun secara bertema dalam “TRAVEL FAIR” ini yang bermul pada 4 Ogos 2021.

Laman sesawang BookXcess.com akan diubah suai untuk mempamerkan judul buku-buku dengan topik seperti makanan, budaya, seni bina, pemgalaman mitos, fantasi dan banyak lagi.

Penggemar-penggemar buku boleh “mengembara” dengan menikmati tawaran-tawaran hebat untuk buku-buku pelancongan. BookXcess turut bekerjasama dengan Klook Malaysia – sebuah platform sehenti untuk tempahan percutian, aktiviti, makanan dan sebagainya.

Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan promosi TRAVEL FAIR sebelum 10 Ogos 2021. Untuk maklumat lanjutm sila layari laman sesawang rasmi BookXcess - https://www.bookxcess.com/ atau Facebook dan Instagram.

Comments

Popular posts from this blog

SUNWAY MALLS MERAIKAN ULANG TAHUN KE-50 SUNWAY GROUP DENGAN PENUH GILANG DI SELURUH NEGARA

X-CHANGE: ASTRO ORIGINALS YANG PERTAMA HIMPUNKAN PELBAGAI BAHASA, MENGGABUNGKAN GENRE AKSI, JENAYAH & ROMANTIK

KEMPEN ‘MEMPERKASAKAN IMPIAN WANITA’ SUNSILK BERJAYA MENJANA RM100,000 UNTUK SOKONG WOMEN OF WILL

BAWAH PAYUNG AWAN - GANDINGAN ISTIMEWA NABILA RAZALI, BEN AMIR DAN NELISSA NIZAM