CRYSTAL SKIN BY RISH BEAUTY UNTUK KULIT BERSERI UMPAMA KRISTAL


Kita semua idamkan benda yang sama dalam hidup - kerjaya yang berjaya, pasangan yang penyayang – dan kulit yang cantik! Namun, tidak semua yang dilahirkan dengan kulit yang berseri dan tanpa cela. Kita semua perlu usaha. Begitulah kisah di sebalik kelahiran produk Crystal Skin oleh pengasas Rish Beauty, Airiey Sayuti.

Ketika zaman remaja, Airiey mengalami masalah tona kulit yang gelap dan banyak jerawat. Ini menyebabkan beliau kerap merasa rendah diri dan pernah dipersendakan kerana kulit yang gelap dan berjerawat.

Testimoni produk Crystal Skin oleh pengasas Rish Beauty, Airiey Sayuti

Dalam usahanya untuk mendapatkan kulit bebas jerawat dan lebih sihat, beliau telah mencuba pelbagai produk - jenama produk penjagaan kulit popular serta memakan suplemen kesihatan dalam bentuk kapsul atau serbuk, namun dia merasa kecewa kerana hasil yang diperolehinya hanya “indah khabar dari rupa”.

Tidak berputus asa, beliau telah mendapat ilham untuk mencipta produknya sendiri yang berfungsi dengan berkesan dan selamat. Maka, lahirlah Crystal Skin.


Crystal Skin sarat dengan khasiat-khasiat semula jadi yang diperolehi daripada Tomato Kristal, Habbatus Sauda, Vitamin C, Collagen, Ekstrak Biji Anggur dan Jus Blackcurrant untuk menjadikan kulit anda kelihatan lebih menawan. Terbukti dapat mencantikkan dan merawat kulit anda dari luar dan dalam, produk tempatan keluaran bumiputra Muslim ini semakin mendapat perhatian daripada orang ramai yang inginkan kulit yang sihat.

Antara hasil keberkesanan dalam pengambilan Crystal Skin adalah - merawat masalah kulit seperti jerawat dan parut, mengecilkan pori-pori, mencerahkan kulit, mengurangkan muka berminyak, menyerlahkan seri kulit dan mengekalkan kelembapan kulit agar sentiasa tampak menawan.

Kesemua bahan Crystal Skin adalah gred AAA, kilang berstatus Halal dan juga mempunyai akreditasi GMP (Good Manufacturing Practice), HACCP (Hazard Analysis Critical Control Point) dan ISO 22000.


Produk ini dijamin selamat dan tiada kesan sampingan kerana kandungannya adalah bahan semulajadi dan telah diuji secara klinikal. Bahan-bahan ini juga terkenal untuk khasiatnya dan dikawal selia di bawah gred makanan oleh Bahagian Keselamatan Dan Kualiti Makanan di bawah Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).



Ramuan-ramuan Utama Crystal Skin & Manfaatnya
  1. Tomato Kristal – Anti-oksidan terkuat, kurang jeragat & melindungi dari kerosakan sinar matahari
  2. Habbatus Sauda – Anti-radang, kurangkan jerawat & membunuh kuman
  3. Vitamin C - Melindungi sel & menjaga kulit agar sihat
  4. Collagen - Tambah keanjalan kulit & cegah kedutan
  5. Ekstrak Biji Anggur - Anti-oksidan, membunuh kuman & membantu penyembuhan luka
  6. Jus Blackcurrant - Anti-oksidan & menguatkan system pertahanan badan

Untuk memastikan hasil yang terbaik bila mengambil Crystal Skin :-
  1. Elakkan minuman yang berkafein,beralkokol dan berkarbonat untuk mendapat keberkesan yang lebih baik.
  2. Minum 2 -3 liter air putih setiap hari utk mempercepatkan proses keberkesanan Crystal Skin.
  3. Amalkan gaya hidup sihat seperti tidak merokok, menjaga pemakanan, mengurangkan makanan berminyak dan bersenam dengan kerap.
Cara Mengambil Crystal Skin

Minum 1 sachet Crystal Skin yang dicampur dengan 150ml air sebelum sarapan.


Ketersediaan & Harga Promosi Crystal Skin

1 Kotak Harga Tawaran RM69 /Harga Biasa RM89 (DISKAUN 23%)
2 Kotak Harga Tawaran RM132 /Harga Biasa RM178 (DISKAUN 26%)
3 Kotak Harga Tawaran RM187 /Harga Biasa RM267 (DISKAUN 30%)
4 Kotak Harga Tawaran RM230 /Harga Biasa RM356 (DISKAUN 35%)

Untuk maklumat lanjut, sila layari:

Tel: +60-11-62000032

Dapatkan Crystal Skin untuk kulit berseri umpana kristal di



Comments

Popular posts from this blog

FOODPANDA MALAYSIA LANCAR INISIATIF RAMADAN BERSAMA COCA-COLA MALAYSIA DAN VIU MELALUI KEMPEN ‘BAKUL MAKANAN’ DI SELURUH NEGARA