8 SNEK KEREPEK PEDAS DARI 7-ELEVEN YANG HARUS ANDA CUBA

 

Gemarkan snek pedas? Jom ke 7-Eleven Malaysia untuk mendapatkan rangkaian snek kerepek berperisa pedas di seluruh negara.

Mulakan dengan Tahap 1 dengan  Wise Cottage Fries New York Spicy Burger. Rasa pedas dan "smoky" pasti menambat citarasa and! Teruskan ke Tahap 2 dengan 7-Eleven Hot & Spicy Potato Chips yang eksklusif! Snek edisi terhad ini menggandingkan rasa manis dan pedas yang semakin banyak dimakan, semakin sedap!

Di Tahap 3, terdapat dua snek yang harus dirasai -  7-Eleven Corn Snack (Hot & Spicy) dan 7-Eleven Wasabi Potato Chips. Kedua-dua kerepek ini rangup dan pedas. Pastinya membuatkan anda berpeluh!

Nak sesuatu yang lebih pedas? Herr’s Reaper yang berada di Tahap 4 ini akan membuatkan lidah anda menari-nari dengan enakan dan kepedasan.

Jika anda lebih berani, jom mara ke Tahap 5 dan rasai kepedasan Corntoz Spicy Buldak, Lay’s Max Ghost Pepper, dan Samyang Extreme Buldak Zzaldduk Snack. Jangan lupa untuk menyediakan secawan Slurpee sebelum anda membuka bungkusan snek yang pedas ini!

Semasa di 7-Eleven untuk mendapatkan snek kerepek pedas di atas, jangan lupa untuk ke bahagian Fresh Food untuk mencuba 7-Eleven Flamin Mac & Cheese, 7-Eleven Sushi Spicy Salmon Mentai Inari, dan 7-Eleven Sushi Wasabi Abalone Inari.

Anda boleh dapatkan snek pedas yang enak ini di kedai-kedai 7-Eleven di seluruh negara! 

Untuk maklumat lanjut, sila layari https://www.facebook.com/7ElevenMalaysia

Comments

Popular posts from this blog

ANTA MALAYSIA MELANCARKAN KEMPEN SUMBANGAN KASUT SEMPENA RAMADAN

FOODPANDA MALAYSIA LANCAR INISIATIF RAMADAN BERSAMA COCA-COLA MALAYSIA DAN VIU MELALUI KEMPEN ‘BAKUL MAKANAN’ DI SELURUH NEGARA