CHOCO MUNCHIES LANCAR EDISI TERHAD MERAH JAMBU


Choco Munchies membawa kembali perisa Choco Berries edisi terhad mereka pada bulan Oktober untuk memperingati Bulan Kesedaran Kanser Payudara dan memberikan sokongan kepada Persatuan Kanser Kebangsaan Malaysia/ National Cancer Society Malaysia.

Berikutan permintaan yang ramai dan populariti perisa Choco Berries, Choco Munchies akan menjual cornflakes bersalut coklat mereka yang terkenal dengan warna merah jambu. Sebahagian daripada hasil jualan ini akan diberikan kepada ke Persatuan Kanser Kebangsaan Malaysia  bagi membantu mereka mengumpulkan dana untuk meneruskan inisiatif mereka terhadap kanser payudara di negara ini.

“Kami berasa gembira kerana dapat mengembalikan perisa Choco Berries kami dan bertukar bungkusan kami ke merah jambu bagi mengumpulkan dana untuk Persatuan Kanser Kebangsaan Malaysia. Kami berharap agar inisiatif ini dapat membantu memberi kesedaran mengenai kanser payudara di kalangan wanita dan juga lelaki di Malaysia,” kata Thariq Fadhli, Ketua Pegawai Eksekutif dan Pengasas Choco Munchies. “Kempen ini adalah amat bermakna untuk kami kerana kami mempunyai keluarga dan juga rakan-rakan yang telah menderita dan meninggal dunia akibat kanser payudara”

Matlamat kempen ini adalah untuk memulakan semula perbincangan tentang kesedaran kanser payudara semasa Covid-19. Ramai orang telah menangguhkan penyaringan mereka kerana kemudahan dan sumber daya telah digunakan untuk aktiviti yang berkaitan dengan Covid-19. Selain itu, kempen ini juga bertujuan untuk membantu individu berasa lebih selesa dan yakin membincangkan perihal penyakit ini.

"Kami berharap pelancaran semula Choco Berries kami dapat membantu menyumbang secara langsung kepada usaha Persatuan Kanser Kebangsaan Malaysia dalam meningkatkan kesedaran mengenai barah payudara di kalangan rakyat Malaysia. Dengan bantuan pelanggan setia Choco Munchies, kami selangkah lebih dekat ke dunia tanpa barah , "tambah Thariq Fadhli.

Bagi mereka yang berminat untuk membeli perisa Choco Munchies yang baru, boleh melakukannya secara dalam talian di akaun Instagram @chocomunchies.hq.

Comments

Popular posts from this blog

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

IQIYI TAMPILKAN DRAMA BERSIRI 'RESTU' LAKONAN REMI ISHAK, WANNA ALI, SITI ELIZAD, ELIZABETH TAN, DAN RAMAI LAGI

POWER ROOT TERUS MENYUMBANG KEPADA TABUNG KEMANUSIAAN PALESTIN MEDIA PRIMA

PROGRAM BAHARU ‘THE HARDEST SINGING SHOW’ CABAR VOKAL DAN KREATIVITI PENYANYI HEBAT TEMPATAN DI ASTRO