APLIKASI MATCHMDE BANTU CARI JODOH DENGAN SELAMAT

Aplikasi jodoh MatchMde menggabungkan teknologi dan sains dalam menyediakan padanan dan hubungan tulen untuk pencari cinta. Versi 2 aplikasinya yang baru dilancarkan mempamerkan aliran yang diperhalusi dan padanan yang dipertingkatkan. 

“Kemas kini reka bentuk dan pengalaman pengguna (UI/UX) MatchMde telah diusahakan buat seketika; bukan sahaja dalam pengalaman dan aliran aplikasi tetapi juga dalam padanan yang boleh dibuat oleh pengguna. Kami banyak bertumpu pada peningkatan padanan dan akan memperkenalkan perkhidmatan lain yang membolehkan kami membantu pengguna mencari jodoh dengan cara baharu,” kata Fabian Foo, Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) MatchMde.

Antara pembaharuan utama ialah keselamatan pengguna yang dipertingkatkan melalui penggunaan proses pengesahan pelbagai peringkat. Kepercayaan dan keyakinan adalah faktor utama dalam membina masyarakat dalam talian yang berkembang maju dengan pengguna yang ingin mencari jodoh yang tulen dan bermakna.

Proses pendaftaran pengguna yang lebih lancar juga menggabungkan pengesahan komuniti dan penambahbaikan padanan personaliti di mana algoritma akan menarik lebih banyak pembelajaran daripada padanan yang dipertingkatkan.

Peralihan daripada palet warna sebelumnya kepada palet baru telah dilakukan berdasarkan kajian, maklum balas pengguna dan tuju arah aplikasi.

“Dunia telah menghabiskan hampir dua tahun dalam pengasingan dan penjarakan sosial. Ia telah menjadi sukar bagi semua orang, terutamanya dalam perhubungan. Berdasarkan latar belakang ini dan tuju arah platform, kami mahukan gaya yang lebih semula jadi, lembut dan mesra. MatchMde menyediakan tempat yang menarik minat mereka yang berfikir untuk bertemu seseorang, terutamanya bagi yang ingin bertemu orang baru. MatchMde sangat teruja dapat mengeluarkan aplikasi yang diperbaharui bulan ini. Pengguna kami boleh berpengalaman yang lebih baik dalam pencarian hubungan yang bermakna dalam beberapa bulan akan dating, sambil kami melancarkan tawaran-tawaran baharu dalam aplikasi,” kata Foo.

MatchMde adalah platform temu janji yang menggabungkan penggunaan teknologi dan sains dalam membantu orang bujang membina hubungan yang bermakna. MatchMde bertumpuan mewujudkan persekitaran yang selamat dan peluang untuk pengguna membuat hubungan yang tulen dan lebih mendalam melalui padanan yang disusun dengan teliti dan serasi. Ketahui lebih lanjut di www.matchmde.com

Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING

SERTAI KEMERIAHAN ’HELLO NU SENTRAL’ BERSAMA BINTANG TERHEBAT TEMPATAN PADA 27 APRIL INI!