MILO LANCAR PERADUAN “LENGKAP & MENANG”


Tahun 2021 sudahpun sampai ke penghujung dan MILO® UHT ingin menamatkannya dengan nota positif. Oleh itu, MILO® UHT ingin menawarkan para penggunanya peluang untuk memenangi ganjaran tunai dalam bentuk akaun simpanan melalui peraduan terbaharunya, “Lengkap & Menang”. Peraduan yang kini berlangsung di seluruh negara mulai 25 Oktober 2021 hingga 19 Disember 2021 ini menawarkan hadiah mingguan berupa satu hadiah utama wang tunai bernilai RM10,000 dan 20 hadiah sagu hati sebanyak RM300. Hadiah wang tunai tersebut akan dimasukkan ke dalam akaun simpanan Maybank/Maybank Islamic.

Peraduan ini turut menawarkan pelbagai hadiah menarik lain dalam bentuk peranti elektronik, antaranya komputer riba Dell Inspiron 15 3000, tablet Samsung Galaxy Tab S6 Lite LTE dan telefon pintar Samsung Galaxy A32. Kesemua hadiah ini dipilih khas dengan niat untuk meringankan bebanan keluarga termasuklah bagi memudahkan anak-anak kecil menjalani kelas dalam talian serta ibu-bapa yang dikehendaki untuk terus bekerja dari rumah.

Peraduan “Lengkap & Menang” MILO® ini terbuka kepada semua rakyat Malaysia berusia 18 tahun dan ke atas yang memiliki dokumen pengenalan yang sah. Berikut adalah cara penyertaan:

Langkah 1: Beli mana-mana produk MILO® UHT (seperti MILO® UHT 125ml, 200ml, 1L dan MILO® UHT Nutri Pluz 200ml) dengan nilai minimum RM6 dalam satu resit tunggal asal daripada kedai-kedai yang mengambil bahagian.

Langkah 2: Tulis nama penuh bersama nombor kad pengenalan peserta di muka depan resit dan sertakan jawapan yang betul untuk silang kata yang disediakan. Hantarkan sekeping gambar resit pembelian yang jelas ke nombor WhatsApp: 018 388 2393.

“Kami sedar bahawa ramai rakyat Malaysia telah dihimpit kesukaran sejak kebelakangan ini, terutamanya ibu-bapa yang harus mengimbangi antara keperluan diri mereka apabila bekerja dari rumah dan anak-anak mereka yang menjalani pembelajaran dalam talian. Bagi mengurangkan sedikit sebanyak tekanan mereka, MILO® UHT yang datangnya dalam pembungkusan sedia-untuk-diminum, dapat memudahkan ibu bapa bukan sahaja untuk menikmatinya di rumah tetapi juga untuk dibawa anak-anak mereka sebagai bekalan ke sekolah apabila persekolahan dimulakan semula.”

“Pada masa sama, kami juga ingin memberi sokongan dan penghargaan terhadap para pengguna setia kami dengan menawarkan peluang untuk mereka meraih pelbagai hadiah hebat melalui peraduan “Lengkap & Menang”. Meskipun tidak seberapa, mudah-mudahan hadiah ini semua dapat membawa kegembiraan dan keselesaan kepada para pemenang dan keluarga masing-masing, sekaligus membantu meringankan bebanan kewangan yang mungkin mereka lalui sekarang. Ganjaran akaun simpanan, sebagai contoh, adalah satu cara yang baik untuk membantu mereka bangkit dan bina semula kehidupan setelah ditimpa kesusahan,” kata April Wong, Pegawai Ekesekutif Perniagaan, Unit Perniagaan Sedia-Diminum, Nestlé (Malaysia) Berhad.

Untuk maklumat lanjut berhubung peraduan ini, sila layari www.milo.com.my



Comments

Popular posts from this blog

FOODPANDA MALAYSIA LANCAR INISIATIF RAMADAN BERSAMA COCA-COLA MALAYSIA DAN VIU MELALUI KEMPEN ‘BAKUL MAKANAN’ DI SELURUH NEGARA