RAIKAN “VIBRANCE OF DEEPAVALI” DENGAN BERGAYA DI FAHRENHEIT88

 

Fahrenheit88 menyambut Pesta Cahaya dengan tema ‘Vibrance of Deepavali’ dari sekarang sehingga 6 November 2021. Buat julung kalinya, pusat membeli-belah ini benjalinkan Kerjasama dengan ikon fesyen negara, Dato’ Sri Bernard Chandran untuk menyemarakkan suasana perayaan Deepavali dengan gaya yng unik dan mengujakan.


Para pengunjung dapat menyaksikan 19 rekaan sari dan kurta yang elegan dan berwarna-warni dari koleksi ciptaan Bernard - “Rock Zardosi 2003 for Deepavali 2021/2022” di Atrium, Aras G.


Fahrenheit88 merupakan destinasi yang hebat untuk membeli-belah di musim perayaan Deepavali ini kerana pelbagai promosi dan diskaun telah disediakan. Antaranya 10% diskaun dengan embelian minimum RM89.90 di Bookxcess; diskaun sehingga 60% di Cosas United; diskaun sehingga 50% di Feith; tawaran hebat di Guardian sehingga diskaun 54% untuk pembelian produk kedua; diskaun 50% di MR.DIY; 20% untuk khidmat memanjakan diri di Oriental Signature; RM1 untuk produk kedua di Skechers dan diskaun sehingga 70% di Toys”R”Us.

Untuk menghargai sokongan para pengunjung bagi Fahrenheit88, pusat membeli-belah ini menawarkan ganjaran Divine Rewards, dari sekarang sehingga 6 November 2021. Dengan pembelian minimum RM50 dalam satu resit, anda boleh menebus satu set gelang tangan Bling manakala dengan pembelian minimum RM150 dalam satu resit, anda akan menerima sebuah Mini Luggage Pouch. Kedua-dua promosi ini adalah terhad kepada satu penebusan untuk seorang pembeli, sementara stock masih ada.



Untuk maklumat lanjut, sila ikuti laman Facebook Fahrenheit88 di
https://www.instagram.com/fahrenheit88/ atau hubungi Khidmat Pelanggan Fahrenheit88di talian 03-2148 5488.

Comments

Popular posts from this blog

SERTAI KEMERIAHAN ’HELLO NU SENTRAL’ BERSAMA BINTANG TERHEBAT TEMPATAN PADA 27 APRIL INI!

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

FIRETALK 2024 BY NOURUL DEPP KEMBALI SUNTIK MOTIVASI, UBAH MENTALITI