JIMAT SEHINGGA 80% BERSAMA GO SHOP DI BULAN FEBRUARI


Pada bulan Februari ini, Go Shop akan memberikan diskaun dan tawaran hebat kepada pelanggan untuk manjakan diri mereka dan orang tersayang dengan pelbagai rangkaian produk hebat yang menarik. Kempen Go Shop’s Febulous February menawarkan baucar mingguan yang menarik serta pulangan tunai yang berganda dari sekarang hingga 28 Februari 2022. Pelanggan boleh menemui produk kecantikan, fesyen, makanan, kesihatan dan kecergasan dengan diskaun sehingga 80%.

Sepanjang tempoh kempen berjalan, pelanggan yang membeli produk yang dipaparkan di saluran Go Shop dari 12pm higga 1pm dan 8pm hingga 9pm setiap hari boleh menikmati ganjaran pulangan tunai berganda. Selain itu, pelanggan juga boleh menggunakan kod ‘FEB22’ untuk mendapatkan diskaun RM22 dengan perbelanjaan minimum sebanyak RM268 apabila mereka membeli-belah produk daripada kategori terpilih seperti produk kesihatan, sukan, riadah dan produk baharu dari 15 Februari hingga 21 Februari.


Berikut adalah Produk Pilihan yang Paling Hangat di Go Shop bulan ini:
  • Tablet Thomson Activated Ginkgo
  • Tempat Urut Mudah Alih Gintell G Lux
  • Set Perayaan Naruko Actives
  • Kolagen Kitsui Generation 3
  • Set Beg Tangan Polo Camella Lancester
  • Basikal Ultra Zero eZ
Ikuti saluran Go Shop di Astro – Go Shop RUUMA CH118, Go Shop GAAYA CH 120, Go Shop BAARU CH111 dalam Bahasa Malaysia atau CH303 dalam Bahasa Mandarin, serta MYTV CH120 untuk mengetahui tentang tawaran Go Shop’s Febulous February dengan lebih lanjut. Layari www.goshop.com.my atau muat turun aplikasi Go Shop menerusi Google Play dan App Store.


Feature photo by: Background photo created by benzoix - www.freepik.com

Comments

Popular posts from this blog

FOODPANDA MALAYSIA LANCAR INISIATIF RAMADAN BERSAMA COCA-COLA MALAYSIA DAN VIU MELALUI KEMPEN ‘BAKUL MAKANAN’ DI SELURUH NEGARA