NIKMATI PROGRAM HEBAT PADA CUTI SEKOLAH INI DI ASTRO

Danger Force

Pada cuti sekolah ini, pelanggan Astro boleh menikmati hiburan kanak-kanak popular bertemakan persahabatan, kerjasama, kerja berpasukan dan pendidikan, disediakan di TV melalui TA-DAA! (Saluran 612), Cartoon Network (Saluran 615), Moonbug Kids (Saluran 618), Boomerang (Saluran 619), Nickelodeon (Saluran 616), Nick Jr. (Saluran 617) dan Ceria (Saluran 611). Pelanggan juga boleh strim episod yang disediakan pada bila-bila masa di On Demand dan Astro GO. 


Pelanggan dan seisi keluarga boleh menikmati siri kanak-kanak popular termasuk siri asal komedi keluarga, Take CTRL; siri adiwira Mechamato; siri aksi dan komedi, Oddbods Summer Special; siri aksi dan pengembaraan Power Rangers Dino Fury, Dinocore; siri pengembaraan ajaib Polly Pocket; dan siri pengembaraan komedi, Love, Diana. • 

Sebagai tambahan, pelanggan juga boleh menikmati lebih banyak kegemaran kanak-kanak termasuk siri pengembaraan aksi Arpo, Batman, Ninja Express, Sonic The Hedgehog, Dragon Force, Inspector Gadget; program interaktif Talking Tom and Friends; dan siri menarik yang memaparkan semangat gadis muda seperti Trolls: The Beat Goes On, LoliRock, Dino Dana, Alisa, Piny; dan Sailor Moon Crystal.

Comments

Popular posts from this blog

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA

SERTAI KEMERIAHAN ’HELLO NU SENTRAL’ BERSAMA BINTANG TERHEBAT TEMPATAN PADA 27 APRIL INI!