PLATFORM MEMBELI-BELAH PRODUK KECANTIKAN DALAM TALIAN, INSIDER MALL MELEBARKAN SAYAP KE MALAYSIA


Platform membeli-belah rangkaian produk kecantikan dan kesejahteraan yang beribu pejabat di Singapura, Insider Mall, kini melebarkan sayapnya ke Malaysia. Ditubuhkan oleh syarikat yang sama dari Beauty Insider, media kecantikan Singapura yang terbesar – platform ini merupakan lanjutan daripada kandungan kecantikan yang dibawakan oleh Beauty Insider kepada para pembacanya. Insider Mall menawarkan pengalaman membeli-belah dengan kurasi dan juga ganjaran dengan setiap pembelian.

Ia seperti mempunyai personal shopper anda sendiri – dengan ribuan produk kecantikan dan kesejahteraan daripda jenama global dipilih khas buat anda mengikut profil, kecenderungan dan perihal yang dekat di hati anda.

Membeli-belah dan mendapat ganjaran merupakan ciri utama di Insider Mall. Semkain banyak anda berbelanja, semakin banyak mata ganjaran yang diperolehi yang boleh ditebus untuk mendapatkan produk-produk kecantikan percuma, rawatan spa, rawatan kecantikandan juga cuti inap. Dengan lebih penjual di dalam platform ini, anda pasti merasa rambang mata untuk membuat pilihan. Antara jenama popular di Insider Mall adalah Zenyum, Beauty Blender, BeauTyra, Face Republic, I’m From dan Son & Park.

Penghantaran adalah percuma bagi pembelian RM80 ke atas dalam satu trannsaksi, melalui khidmat rakan penghantar yang boleh dipercayai, Gdex.



Jadi, tunggu apa lagi? Jom kita shopping di www.insidermall.my


Feature photo by: Asian phone photo created by benzoix - www.freepik.com

Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING

SERTAI KEMERIAHAN ’HELLO NU SENTRAL’ BERSAMA BINTANG TERHEBAT TEMPATAN PADA 27 APRIL INI!