BERSIAP SEDIA UNTUK MERANGSANG LIDAH ANDA DENGAN PERISA BAHARU DARI MIAOW MIAOW


Anda kini dalam mood untuk penerokaan deria rasa lebih ‘berapi’ yang akan membuatkan anda inginkan lebih? Miaow Miaow memperkenalkan empat pek perisa baharu yang menyelerakan di bawah siri Flame, yang merangkumi perisa Sambal Balado dan Keropok Udang Berperisa Kari BBQ, serta Keropok Udang dan Sotong Berperisa Pedas Korea.

Seperti yang dinyatakan oleh pengasasnya, adik beradik Chink Poh Cheng dan Chuang Poh Lim, Miaow Miaow merupakan jenama keluarga yang dibanggakan dengan makanan ringan yang berkualiti dan boleh dinikmati oleh individu daripada pelbagai peringkat usia. Chink berkata, “Perisa baharu ini diperkenalkan untuk memenuhi permintaan yang semakin meningkat untuk makanan ringan yang berperisa pedas di pasaran. Setelah beroperasi di Malaysia selama beberapa dekad dan berjaya melebarkan sayap hampir ke 40 buah negara, kami berazam untuk terus memperkayakan kehidupan pengguna dengan memberikan kegembiraan dan rasa yang biasa dengan makanan ringan kami.”

Sambal Balado, salah satu perisa popular dalam pasaran hari ini yang akan memberi peluang kepada para pengguna untuk menikmati rasa unik masakan Indonesia. Bumbu pedas yang terkenal dalam masakan Minang akan menarik minat penggemar makanan ringan yang mencari rasa nostalgia dan kebiasaan untuk rasa sambal cili sehebat Nasi Lemak untuk sarapan!

Bukan itu sahaja! Dengan harapan dapat memikat pengguna dengan perisa global, menyemarakkan rasa dan membangkitkan kenangan mengembara ke luar negara, Miaow Miaow pastinya tidak melepaskan peluang memasukkan rasa Pedas Korea dalam siri Flame mereka untuk kedua-dua keropok udang dan sotong. Keropok yang lazat dan menyelerakan ini sangat unik sehingga ia memberi inspirasi kepada anda untuk segera menempah tiket kapal terbang ke negara yang cukup terkenal dengan K-drama itu.

Bagi mereka yang mendambakan rasa kari, perisa Kari BBQ diperkenalkan untuk menjadikan perisa ini lebih mudah didekati dan membantu menyemarakkan hari anda. Rasa pedas ini adalah gabungan rempah ratus dan manis, bersedia untuk memberi pengalaman pertama kepada pengguna.

“Kami mengambil keputusan untuk meningkatkan kreativiti masakan kami dan menawarkan pilihan snek kepada pengguna yang bukan sahaja memuaskan tetapi juga mengikut trend semasa. Siri Flame ini pastinya menarik minat semua jiwa yang mencabar dan tidak takut untuk mencuba perkara baharu, terutama bagi mereka yang tidak biasa dengan rasa tertentu,” tambah Chink.

Menurut analisis pasaran yang dijalankan di Asia Tenggara, perisa pedas adalah perisa kedua tertinggi dalam permintaan untuk makanan ringan yang baharu dikeluarkan dari Januari 2016 hingga Disember 2020 (Mintel GNPD). Ingat perkara ini, pelancaran siri Flame Miaow Miaow tidak mungkin dilakukan pada masa yang lebih baik, seterusnya mengulangi komitmen mereka untuk mengekalkan kehendak dan keperluan rakyat Malaysia sebagai keutamaan mereka.

Dari 1 April hingga 30 Jun 2022, Miaow Miaow akan menganjurkan peraduan di seluruh negara untuk penggemar-penggemar makanan ringan dan memberi peluang kepada mereka untuk memenangi pelbagai hadiah yang menarik seperti vakum Mop Pro Mi Robot, Steamboat Gril BBQ Cornell 2 dalam 1 dan banyak lagi yang bernilai sehingga RM6,500. Apa yang perlu anda lakukan ialah beli mana-mana produk Miaow Miaow bernilai RM10 dan ke atas, termasuk satu produk dari siri Flame dalam satu resit. Jadi apa tunggu lagi? Dapatkannya di pasar raya besar atau pasar raya yang terdekat dengan anda sekarang!

Untuk maklumat lanjut mengenai peraduan Miaow Miaow, sila layari https://www.facebook.com/miaowmiaowfood/posts/4529802753792200

Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING