SAKSIKAN PASUKAN BOLA SEPAK KEGEMARAN ANDA BERAKSI MELALUI SKRIN GALAXY A23!


Dengan musim bola sepak yang akan datang, keterujaan tiada bandingnya, anda tidak akan terlepas dengan mendengar bunyi dengung daripada penonton dan suasana meriah perlawanan bola sepak. Tiada apa yang dapat lawan pengalaman menontonnya secara langsung di stadium, tetapi bagi peminat yang tidak dapat menonton permainan secara langsung atau pada skrin besar, menontonnya pada telefon anda ialah cara terbaik seterusnya.

Galaxy A23, dengan paparan TFT V-Cut 6.6-inci dan resolusi Full HD+, memberikan anda pengalaman mengasyikkan daripada skrin besarnya. Ia menawarkan pengalaman yang menggembirakan semasa anda menonton setiap bola, setiap pukulan, dan setiap gol dengan jelas seolah-olah anda berada di padang!

Lebih baik lagi, kadar penyegaran 90Hz memberikan pergerakan yang lancar pada paparan dan menawarkan 12GB (6GB RAM + 6GB RAM Plus) – menjadikannya mudah untuk menavigasi strim dan aplikasi lain.

Galaxy A23 juga didatangkan dengan Dolby Atmos – bunyi ultra-realistik dan semula jadi akan melibatkan penonton dalam permainan dan membolehkan mereka mendengar setiap butiran terkecil: aksi pada skrin menjadi nyata dan penonton boleh rasa emosi yang sama seperti penonton di stadium.

Tiada apa yang akan memakan hayat bateri anda seperti penstriman, tetapi jangan risau! Peranti ini dilengkapi dengan kuasa 5,000mAh, dan serasi dengan Pengecasan Pantas 25W – memberikan anda keseronokan berjam-jam tanpa perlu risau tentang telefon anda mati di tengah-tengah siaran langsung permainan bola sepak.

Walaupun ia adalah telefon termurah dalam kategori peringkat permulaan Samsung, peranti ini berprestasi lebih baik daripada yang anda jangkakan. Apakah yang boleh dibandingkan dengan penjimatan, kemudahan penggunaan dan kualiti menonton bola sepak yang sempurna dengan Galaxy A23? Ia juga tahan lama! Jadi dapatkannya sekarang untuk menonton permainan dari tempat duduk terbaik di rumah: milik anda!

Galaxy A23 boleh dibeli di mana-mana Samsung Experience Stores, Samsung Authorized Dealers dan Samsung Malaysia Online Store pada harga runcit yang disyorkan RM999.


Comments

Popular posts from this blog

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

POWER ROOT TERUS MENYUMBANG KEPADA TABUNG KEMANUSIAAN PALESTIN MEDIA PRIMA

IQIYI TAMPILKAN DRAMA BERSIRI 'RESTU' LAKONAN REMI ISHAK, WANNA ALI, SITI ELIZAD, ELIZABETH TAN, DAN RAMAI LAGI