NIKMATI RASA TEH MUTIARA TANPA RAGU DENGAN NU SKIN TRGO® PROTEIN+


Gaya hidup yang terlalu sibuk kadangkala boleh menyebabkan anda kesuntukan masa dalam memastikan tubuh badan mendapat zat makanan yang mencukupi. Pengambilan protein yang mencukupi amat penting bagi pertumbuhan dan pembaikan tisu-tisu penting, lebih-lebih lagi apabila rutin harian anda dipenuhi dengan aktiviti lasak. Keperluan protein juga berbeza bagi setiap individu dari segi umur, tahap kelasakan dan matlamat pemakanan.

Nu Skin melancarkan TRGO® Protein+, cara mudah dan menyelerakan untuk menambahkan pengambilan protein anda. TRGO® Protein+ mengandungi protein berasaskan tumbuhan daripada kacang soya, menjadikannya sesuai untuk lakto-ovo-vegetarian juga. Diformulasikan dengan enzim protease, produk ini juga membantu tubuh anda menambah baik pencernaan protein dan penyerapan asid amino. Justeru, tisu badan anda boleh tumbuh dan diperbaiki dengan lebih berkesan.

TRGO® Protein+ ini berperisa teh mutiara yang diperbuat daripada kombinasi ekstrak semula jadi teh hitam, perisa teh hitam dan vanila. Perisa ini memberikan anda keharuman aroma teh dan memenuhi selera teh mutiara anda tanpa pengambilan kalori harian yang berlebihan.

“Peningkatan pengambilan protein tidak semestinya memerlukan masa penyediaan yang lama atau ramuan yang sukar untuk dicari. Kadangkala ianya semudah meminum minuman berprotein tinggi,” ujar Hendrix Wong, Naib Presiden, Operasi Pemasaran Nu Skin Malaysia & Brunei.

“Tambahan pula, biasanya makanan berkhasiat selalu distereotipkan sebagai makanan yang ‘hambar atau bosan’, membuatkan ramai individu teragak-agak dalam mengubah pemakanan mereka kepada sesuatu yang lebih berkhasiat. Sebab itulah kami mengeluarkan TRGO® Protein+ dalam perisa teh mutiara. Kami faham bahawa teh mutiara masih lagi mempunyai permintaan yang tinggi popular di Asia Tenggara. Kenapa perlu mengorbankan minat anda terhadap teh mutiara apabila kami boleh menjadikannya sesuatu yang baik untuk tubuh badan anda?” tambahnya.

Malaysia merupakan negara pertama dalam pasaran Asia Tenggara yang memperkenalkan TRGO® Protein+ berperisa teh mutiara. Setiap sachet TRGO® Protein+ mengandungi serbuk protein seberat 10g dan boleh dinikmati sebelum atau selepas makan/atau bersenam, dan juga sesuai dijadikan snek yang sihat. Anda hanya perlu mencampurkan satu sachet ke dalam 150ml air dan goncang sehingga larut.


Pastikan anda mengikuti pengumuman mengenai pelancaran produk baru dan pelbagai promosi menarik melalui platform-platform ini:

 


Comments

Popular posts from this blog

SUNWAY MALLS MERAIKAN ULANG TAHUN KE-50 SUNWAY GROUP DENGAN PENUH GILANG DI SELURUH NEGARA

X-CHANGE: ASTRO ORIGINALS YANG PERTAMA HIMPUNKAN PELBAGAI BAHASA, MENGGABUNGKAN GENRE AKSI, JENAYAH & ROMANTIK

KEMPEN ‘MEMPERKASAKAN IMPIAN WANITA’ SUNSILK BERJAYA MENJANA RM100,000 UNTUK SOKONG WOMEN OF WILL

BAWAH PAYUNG AWAN - GANDINGAN ISTIMEWA NABILA RAZALI, BEN AMIR DAN NELISSA NIZAM