MUSIM BAHARU ‘CONFESSION BILIK GELAP’ RUNGKAI PENGAKUAN TULUS DARIPADA INSAN-INSAN HEBAT DI MALAYSIA


Semua peminat audio podcast boleh menikmati musim ketiga siri SYOK Podcast ‘Confession Bilik Gelap’ dengan menampilkan figura hebat tanah air dan suara anak tempatan dari pelbagai latar belakang yang menceritakan liku-liku kehidupan penuh inspirasi buat rakyat Malaysia. Siri ketiga ‘Confession Bilik Gelap’ boleh distrim sekarang menerusi aplikasi dan laman rasmi SYOK.

Musim baharu ‘Confession Bilik Gelap’ mengetengahkan kisah jatuh bangun, ujian hidup, takdir tidak dijangka serta kecekalan dan kebangkitan yang diharungi oleh insan-insan hebat termasuk ahli politik disegani, suri mantan Perdana Menteri, pelantun irama dangdut Malaysia, pejuang anak autistik dan ramai lagi. Perkongsian santai dan bermanfaat ini dihoskan oleh Rosie Haslinda Nasir, penulis buku dan novel tempatan.

Para peminat ‘Confession Bilik Gelap’ boleh strim dan menantikan episod-episod dalam musim ketiga ini, termasuk:
  • Episod 1: Syed Saddiq - Antara Khianat Dan Suri Hari Yang Dia Cari
  • Episod 2: Ifa Raziah - Dari Flat Pekeliling, Mogul Perniagaan Dan Manusia Yang Menikam
  • Episod 3: Iman Wan Tuck Meng - Jihad Seorang Ayah Mengasuh Anak Autistik
  • Episod 4: Ahirine Ahirudin - Wanita dan Dunia Lasak
Nantikan episod-episod baharu siri SYOK podcast ini yang akan disediakan pada setiap Isnin, bermula jam 10 pagi menerusi aplikasi dan di laman rasmi SYOK. Para peminat boleh menantikan episod selanjutnya pada minggu-minggu berikutnya.

Untuk maklumat lanjut tentang siri SYOK Podcast ‘Confession Bilik Gelap’ Musim Ketiga, layari bm.syok.my/podcast atau muat turun aplikasi SYOK.

Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING