BERBUKA PUASA DENGAN CITA RASA UNIK DI RESTORAN PEARLS CUISINE & MEARCATO PULLMAN BANGSAR

  
Berbuka puasa dengan citarasa di luar kebiasaan dengan hidangan Itali dan makanan laut serta Dim Sum. Dua restoran, Hotel Pullman Kuala Lumpur Bangsar iaitu Mearcato dan Pearls Cuisine bakal menawarkan hidangan bufet istimewa untuk berbuka puasa sepanjang Ramadan.

Hidangan buffet istimewa di kedua-dua restoran tersebut dibawakan oleh Kumpulan Messa yang diketuai oleh Datuk Sri Zakaria Abd. Rahman menjanjikan sajian dengan pilihan yang terbaik dan unik di Lembah Klang.


Dua orang chef yang berpengalaman, iaitu Chef Benny dan Chef Chong telah diberikan tanggungjawab di dalam pemilihan menu masakan Cina di Pearls Cuisine dan juga masakan Itali di Mearcato dengan menghimpunkan lebih 100 jenis hidangan yang lazat untuk berbuka puasa Ramadan ini.


BBQ BUFFET FOR BERBUKA @ MEARCATO PULLMAN BANGSAR

Rasakan keunikan makanan Itali di Restoran Mearcato yang menampilkan konsep dapur terbuka yang boleh dilihat secara terus oleh pelanggan. Berbuka puasa bersama keluarga atau rakan-rakan dalam suasana santai dan di ruang makan yang luas yang boleh menempatkan lebih 300 pelanggan pada satu masa. 

Antara hidangan yang harus anda cuba di Mearcato adalah seperti berikut:

Ketam BBQ

Aneka Daging Bakar

Makanan Laut BBQ

New Zealand Green Shell Mussels

Buat tempahan di antara 21 Februari hingga 22 Mac untuk mendapatkan harga promosi RM128 bersih seorang, dengan promosi Buy10 Free3/ Beli 10 Percuma 3 (harga biasa dewasa) untuk mendapatkan penjimatan tambahan!

Setiap pelanggan juga akan menerima 1x Grill River Prawn dan 1x Haagen-Dazs mini tub dengan PERCUMA!

Buat tempahan anda dengan menghubungi talian +6016 7199 927 hari ini!


OCEAN TREASURES SEAFOOD & DIM SUM BUFFET @ PEARLS CUISINES PULLMAN BANGSAR

Manakala sajian Dim Sum dan makanan laut segar terus dari jeti adalah tarikan sajian utama di Restoran Pearls Cuisine. Restoran ini terkenal dengan masakan ala Cina, satu cita rasa yang amat berbeza berbanding dengan tawaran bufet lain di luar sana. 

Dengan keluasan yang boleh menempatkan melebihi 200 tempat duduk pada satu masa, anda boleh menjamu selera dengan meriah tetapi selesa dengan keluarga atau rakan-rakan anda!

Diperbuat menggunakan ramuan 100% Halal, pilihan hidangan di Pearls Cuisine pastinya akan menambat selera penggemar masakan Cina terutamanya dim sum!

Antara hidangan yang harus anda cuba di Pearls Cuisine adalah seperti berikut: 

Aneka Dim Sum 

Baked Oyster / Tiram Bakar dengan tiga pilihan perisa - Bawang Putih, Lada Sichuan dan Keju Mentega

Kekapis Stim dengan Bawang Putih & Suhun


Sayur Rebus, Cendawan & Kepah Master Sto


Ketam Goreng Wok Pedas ala Cina 

Sup Ayam 

Udang Goreng Halia, Daun Bawang & Garam Lada Putih

Kari Kepala Ikan dengan Kacang Bendi

Ikan Goreng Masam Manis (Sweet & Sour Sauce)

Sotong Stim dengan Sos Halia Kacang Hitam

Mi Udang ala Hong Kong

Baked Lobster in Creamy Golden Sauce 

Setiap pelanggan juga akan menerima 1x Baked Lobster (Udang Kara Bakar) dan 1x Haagen-Dazs mini tub dengan PERCUMA!

Buat tempahan di antara 21 Februari hingga 22 Mac untuk mendapatkan harga promosi RM148 bersih seorang, dengan promosi Buy10 Free3/ Beli 10 Percuma 3 (harga biasa dewasa) untuk mendapatkan penjimatan tambahan!

Buat tempahan anda dengan menghubungi talian +6010 2299 927 hari ini!

Antara pilihan makanan pembuka selera dan juga pencuci mulut yang disediakan untuk berbuka puasa di Restoran Pearls Cuisines & Mearcato.






Para pelanggan yang berbuka puasa di Mearcato dan Ocean Treasures, Pullman Bangsar turut berpeluang untuk menyertai cabutan bertuah yang menawarkan hadiah bernilai lebih RM20,000, dengan motosikal sebagai hadiah utama.

Kedua-dua restoran ini juga menawarkan penjimatan yang hebat kepada pembelian awal – Beli 10 Percuma 3. Tunggu apa lagi? Jom buat tempahan tempat duduk anda sekarang juga bagi menikmati sajian berbuka puasa di bulan Ramadan dengan citarasa di luar kebiasaan!

Untuk maklumat lanjut, sila ikuti








Comments

Popular posts from this blog

FOODPANDA MALAYSIA LANCAR INISIATIF RAMADAN BERSAMA COCA-COLA MALAYSIA DAN VIU MELALUI KEMPEN ‘BAKUL MAKANAN’ DI SELURUH NEGARA