COSMIC COOKWARE PERKENALKAN KOLEKSI EDISI TERHAD 'AIDIL' UNTUK BULAN RAMADAN/ RAYA


Cosmic Cookware menyemarakkan lagi kemeriahan memasak di bulan Ramadan/ Raya ini dengan pelancaran koleksi edisi terhad "Aidil'' yang berwarna Green Bean / Kacang Hijau'. Bukan sahaja cantik dipandang, koleksi ini memudahkan tugasan memasak anda dan boleh digunakan untuk menyajikan makanan di meja makan terus dari dapur. 

Diperbuat dengan kompaun seramik semula jadi, Cosmic Cookware adalah bebas daripada bahan-bahan kimia serta toksin yang merbahaya. Permukaan memasak periuk dan pan ini disaluti dengan lapisan seramik ILAG yang telah pendapat pensijilan negara Switzerland dan dijamin tidak melekat.


_Cosmo Saucepan yang baharu, eksklusif untuk Koleksi Green Bean sahaja. Cosmo Saucepan ini sesuai untuk digunakan bagi merebus, mereneh dan memekatkan sos.

Cosmo Casserole

Cosmo Fry

Cosmo Pan

 
Ceriakan sambutan hari raya dan gunakanlah Cosmic Cookware Aidil untuk memasak dan juga menghidangkan sajian-sajian yang enak kepada keluarga dna juga para tetamu yang tiba. Koleksi Cosmic Cookware Aidil boleh didapati di www.cosmiccookware.com.

Comments

Popular posts from this blog

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

POWER ROOT TERUS MENYUMBANG KEPADA TABUNG KEMANUSIAAN PALESTIN MEDIA PRIMA

IQIYI TAMPILKAN DRAMA BERSIRI 'RESTU' LAKONAN REMI ISHAK, WANNA ALI, SITI ELIZAD, ELIZABETH TAN, DAN RAMAI LAGI