SIRI POPULAR ‘KAU VS AKU’ KEMBALI UNTUK MUSIM KE-2 PADA 10 JANUARI INI


Para penonton Astro serta peminat tegar web novel Wattpad kini boleh menantikan ‘Kau vs Aku 2’, siri romantik komedi popular yang kembali dengan penceritaan baharu yang lebih menarik, ditayangkan secara serentak di platform penstriman sooka dan di slot Dramavaganza menerusi saluran Astro Ria (saluran 104) buat pertama kalinya, mulai 10 Januari 2024, setiap hari Rabu & Khamis, jam 9.00 malam. 

Penerbitan siri adaptasi ini telah berjaya menjadi siri hiburan No.1 di sooka dengan lebih 200 juta tontonan di platform TikTok serta memperoleh tontonan unik tertinggi sejak pelancaran aplikasi penstriman tersebut. Dengan kejayaannya dalam menambat hati ramai penonton serta peminatpeminat dengan gandingan pasangan watak utamanya yang dibintangi oleh Shasha Abedul dan Dini Schatzmann, siri coming-of-age ini kembali dengan plot baharu untuk menyambung kisah cinta pertama mereka berdua. 

Menerusi 8 episod,'Kau vs Aku 2' menyambung kisah Aulia yang pulang ke tanah air selepas gagal mencapai impiannya di luar negara. Aulia sambung pengajian di sebuah universiti tempatan dan secara kebetulan bertemu kembali dengan cinta lamanya, Danish. Di kolej itu juga, Aulia bertemu dengan Farhan (Nabil Aqil) yang cuba memikat hatinya manakala Danish pula cuba dipikat oleh Hajar (Ellyza Azizi). Apakah yang bakal terjadi pada mereka? 

Menurut Ketua Content Studio, Astro, Syazwan Zakariah, “Siri ini telah mendapat sokongan dan kasih sayang yang banyak sejak penerbitan musim pertamanya. Maklum balas positif yang kami terima tanpa henti ini menjadikan siri ini antara siri yang popular serta tercalon dalam Anugerah Telenovela 2023. Sebagai tanda terima kasih kami kepada setiap penonton dan peminat, kami teruja untuk kembali dengan musim kedua, membawa banyak kelainan plot dan jalan cerita yang menyeronokkan. Kami berharap dengan kembalinya musim terbaharu ini, siri ini sekali lagi dapat menambat hati ramai penonton serta mengubati rindu mereka yang menunggu penyambungannya”. 

Musim kedua ini masih mengekalkan Shasha Abedul dan Dini Schatzmann sebagai teraju utama, Aulia dan Danish di samping rakan-rakan mereka yang dibintangi oleh Chubb-E sebagai Zafran, Imran Aqil sebagai Ashraf, Mia Sara Shauki sebagai Nina dan Arena Wan sebagai Syafikah. 

Episod baharu ‘Kau vs Aku 2’ akan ditayangkan pada setiap hari Rabu dan Khamis, jam 9.00 malam di platform penstriman sooka dan Astro Ria (Saluran 104). Rancangan ini turut boleh distrim menerusi On Demand di Astro Box dan aplikasi Astro GO. Alami pengalaman Astro Baharu. Strim tanpa gangguan hujan dengan Astro Ultra Box. Untuk melanggan Pek Primary, WhatsApp “NAK ASTRO” ke 03-9543 3838.

Comments

Popular posts from this blog

SUNWAY HEALTHCARE GROUP MELANCARKAN E-BUKU PERTOLONGAN CEMAS PEDIATRIK, MEMBUKA AKSES KEPADA ILMU UNTUK MENYELAMATKAN NYAWA