KAD KREDIT GSC HONG LEONG BANK KINI DIPERBAHARUI


Sekiranya anda suka menyaksikan tayangan blockbuster terbaru di skrin besar yang lengkap dengan pengalaman bunyi surround yang mengasyikkan, disertakan dengan popcorn dan soda, maka Kad Kredit GSC Hong Leong Bank (HLB) yang dikemas kini dan terbaharu melancarkan Kad Kredit Mastercard HLB GSC, adalah mustahak untuk anda.

Penonton filem, menikmati lebih banyak filem, lebih banyak simpanan dan ganjaran serta faedah menarik lain di Golden Screen Cinemas (GSC), rantaian pawagam terbesar di Malaysia di seluruh negara.

Dengan kemas kini baru ke kad, pelanggan akan menikmati tiket RM6 setiap hari untuk semua dewan, termasuk Dewan Signature dan potongan 30% makanan ringan dan minuman apabila mereka menempah dan membayar melalui laman web GSC dan aplikasi mudah alih GSC.


Sebagai tambahan kepada lebih banyak simpanan, pemegang kad juga boleh menikmati:

* Diskaun 20% untuk makan di semua kedai makanan dan minuman GSC. * 3X Mata Ganjaran ke atas perbelanjaan di luar negara, e-dagang dan untuk semua perbelanjaan di GSC.
* Penebusan Mata untuk tiket filem untuk filem 3D, 4DX, Kerusi Berkembar, D-Box, Kerusi Kulit Premium MAXX dan makanan ringan dan minuman di semua pawagam GSC, termasuk Dewan Signature.
* Pemegang Kad Utama Platinum dan Emas baharu berhak mendapat Welcome Gift 10 (sepuluh) dan 5 (lima) tiket wayang.

Perkongsian baru dengan Mastercard bersama dengan kemas kini mengenai ciri dan faedah untuk pemegang kad HLB GSC merupakan peristiwa penting bagi HLB dan GSC, menandakan tahun kesembilan sejak pengenalan kad yang sangat popular ini.

Sejajar dengan semangat keusahawanan HLB, kad itu merupakan kad kredit berjenama yang pertama dengan rantaian pawagam di Malaysia apabila ia dilancarkan pada tahun 2009.

Domenic Fuda, Pengarah Urusan Kumpulan dan Ketua Pegawai Eksekutif HLB berkata, "Kami gembira dengan perkongsian yang lama dan kukuh dengan GSC untuk memberi ganjaran kepada pelanggan. Sejak pengenalan kad ini, ia masih menjadi salah satu kad kredit terkemuka, yang menawarkan nilai kepada penonton filem. Kami teruja untuk bergabung dengan Mastercard dan GSC untuk memperkenalkan kad kredit yang memanjangkan manfaat gaya hidup ini untuk pemegang kad menikmati apabila mereka membeli tiket wayang, makanan ringan dan minuman di platform digital GSC, kedua-duanya dalam talian dan juga App. Kami yakin bahawa kad ini akan memenuhi harapan pemegang kad sebagai Kad Kredit Utama Untuk Pencinta Filem."

Di samping mempelajari perubahan dalam pmpencinta filem yang semakin digital, Bank juga memandang cara untuk menjadikan ciri dan faedah kad lebih intuitif terhadap pengalaman dan harapan pelanggan hari ini.

Charles Sik, Pengarah Urusan, Perkhidmatan Kewangan Peribadi HLB berkata, "Menonton filem mestilah dengan perasaan bebas susah dan menyeronokkan dikongsi bersama keluarga dan rakan-rakan, dan oleh itu penting bagi kami mengemaskinikan cadangan nilai kad kami untuk memberi ganjaran kepada pemegang kad setia kami untuk membolehkan lebih banyak pelawat filem menikmati filem tanpa bimbang tentang terma dan syarat. Dengan Kad Kredit HLB GSC yang dikemas kini, penonton filem benar-benar boleh menikmati pengalaman filem yang memberi ganjaran yang nyata, setiap hari untuk semua filem di pawagam GSC, tanpa sebarang batasan."

Bagi GSC, kad baru ini melengkapi perjalanan digital pelanggan membeli tiket mereka dalam talian. Walaupun pilihan tiket tradisional tersedia, platform dalam talian GSC - iaitu Laman Web GSC dan Aplikasi Mudah Alih GSC (untuk iOS dan Android) - telah menjadi penyumbang kemudahan dan ganjaran yang lebih baik untuk pemegang kad.

Pn. Koh Mei Lee, Ketua Pegawai Eksekutif GSC berkata, "Sebagai pengpamer pawagam terkemuka di negara ini, GSC sentiasa membuat pembaharuan untuk menyediakan pelanggan yang memperkayakan pengalaman pawagam yang mereka dapat menikmati kemudahan dan nilai terbaik. Kami telah bekerjasama dengan Hong Leong Bank untuk memberikan Ultimate Movie Card, yang menawarkan manfaat hebat apabila mereka datang untuk menonton filem dengan kami. Kami sangat gembira dan bangga untuk memperluaskan kerjasama ini dengan Mastercard yang dapat memberikan pelanggan kami lebih banyak lagi keistimewaan memberi ganjaran, dan menawarkan untuk menantikan di pawagam kami."


Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING

SERTAI KEMERIAHAN ’HELLO NU SENTRAL’ BERSAMA BINTANG TERHEBAT TEMPATAN PADA 27 APRIL INI!