GET ACTIVE, FESTIVAL KECERGASAN SEPANJANG HARI WATSONS



Peruncit kesihatan dan kecantikan yang terkemuka di Asia, Watsons, sekali lagi akan mengadakan festival kecergasan #GETACTIVE tahunannya pada 27 Oktober di Setia Alam, dari pukul 6 pagi hingga 11 malam!

Dibuka untuk orang ramai, termasuk kanak-kanak, orang dewasa, keluarga, remaja dan warga emas, Festival #GETACTIVE menjanjikan acara yang aktif dan sihat, dengan pelbagai acara dan aktiviti yang berkaitan dengan kesihatan.

Meneruskan kejayaan tahun lalu Gerakkan Badanmu Zumba Watsons acara, yang merupakan perhimpunan Zumba terbesar di Malaysia, acara ini menyasarkan untuk menampung lebih banyak peminat Zumba untuk menyertai keseronokannya pada tahun ini.

Untuk peminat Yoga pula terdapat acara istimewa kerana tahun ini akan menjadi pengenalan Yoga di Taman, di mana ia berharap untuk mengumpul jumlah peserta yoga yang terbesar di negara ini!

Selain daripada acara utama ini, pesta sepanjang hari juga akan menampilkan bazar yang menampilkan aktiviti-aktiviti jenama yang mengambil bahagian, bersama dengan bengkel gaya hidup, trak makanan, taman permainan kembung udara, pendakian dinding, trak makanan dan tunggangan belon udara panas. 


Objektif Festival #GETACTIVE adalah untuk mempromosikan gaya hidup aktif kepada rakyat Malaysia melalui latihan fizikal dengan cara yang menyeronokkan namun mudah untuk rakyat Malaysia untuk semua peringkat umur, etnik dan latar belakang.

Festival ini adalah sebahagian daripada kempen #GETACTIVE Watson, inisiatif kesihatan untuk mempromosikan hidup sihat dan memposisikan Watsons sebagai destinasi membeli-belah kesihatan dan kecantikan yang ideal, memberikan pelanggan pengalaman membeli-belah yang tinggi dengan pelbagai jenama dan produk.

Acara itu menyasarkan untuk menarik 25,000 peserta pada tahun ini.

Untuk mendapatkan tiket anda ke Festival #GETACTIVE, pergi ke mana-mana kedai Watsons di Lembah Klang atau beli secara online pada RM30 untuk satu tiket masuk untuk menikmati aktiviti sepanjang hari #GETACTIVE Fest, dengan t-shirt edisi terhad Festival #GETACTIVE, Beg Jerut, gelang silikon, baucar tunai RM10 Watsons dan cenderamata.


Untuk maklumat lanjut, lawati www.watsons.com.my/promo-getactive-fest 

Hashtag Rasmi Acara: #GetActiveFest #GetActiveTogether #GetActiveWatsonsMalaysia #WatsonsMalaysia

Comments

Popular posts from this blog

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA

IQIYI TAMPILKAN DRAMA BERSIRI 'RESTU' LAKONAN REMI ISHAK, WANNA ALI, SITI ELIZAD, ELIZABETH TAN, DAN RAMAI LAGI

POWER ROOT TERUS MENYUMBANG KEPADA TABUNG KEMANUSIAAN PALESTIN MEDIA PRIMA

PROGRAM BAHARU ‘THE HARDEST SINGING SHOW’ CABAR VOKAL DAN KREATIVITI PENYANYI HEBAT TEMPATAN DI ASTRO