ROYAL SPORTING HOUSE BERWAJAH BARU DI PAVILION KL



Royal Sporting House Malaysia, memperkenalkan semula jenama mereka di Pavilion, Kuala Lumpur. Ruang baru 11,073 kaki persegi yang diperbaharui itu merangkumi reka bentuk dalaman dan ruang pameran moden dengan motif hitam, putih dan merah, untuk menarik perhatian pengguna hari ini yang mementingkan gaya hidup sukan.

Pembaharuan ini juga merupakan satu usaha untuk terus mendahului pesaing antarabangsa yang semakin meningkat di pasaran.


Dinding putih dan panel cahaya terang membuka ruang, mencipta kontras yang sempurna dengan kawasan paparan merah dan hitam, memberikan pelanggan persekitaran yang serupa dengan bilik loker pasukan profesional di setiap bahagian.


Susun atur kedai itu direka dengan citarasa pelanggan dalam fikiran, menyediakan pengalaman membeli-belah yang mudah dan disasarkan yang meliputi larian, latihan, bola sepak, berenang, gaya hidup dan banyak lagi untuk sentiasa aktif.



Setiap bahagian dirancang untuk berada di dalam laluan pelanggan dari pintu masuk ke pintu keluar, kawasan tengah pula merupakan ruang acara yang diharapkan dapat menjadi tuan rumah pelbagai aktiviti pada bulan-bulan mendatang bertindak sebagai hab sukan dan gaya hidup.

Kedai yang akan menawarkan pemilihan produk yang luas dari lebih daripada 30 jenama antarabangsa termasuk, Nike, Adidas, Van, Champion, Reebok, Under Armour dan lebih banyak lagi.


David Westhead, Ketua Pegawai Eksekutif RSH South East Asia berkata, "Jenama kami sentiasa mementingkan keutamaan pengguna. Sejak 1989, menawarkan pelbagai pilihan produk untuk pelbagai keperluan sukan dan gaya hidup telah menjadi teras dari apa yang kami lakukan. Peningkatan ini adalah komitmen kepada pelanggan setia dan baru kami yang Royal Sporting House Malaysia, telah berada di sana dan akan terus berada di sana mengubah dan menyesuaikan diri dengan keperluan gaya hidup aktif rakyat Malaysia. Ini hanya permulaan. Pelan masa depan kami akan memberi tumpuan kepada peningkatan kedai-kedai utama lain untuk menyediakan pengalaman membeli-belah yang lebih baik untuk para pelanggan kami."

Untuk maklumat lanjut tentang Royal Sporting House Malaysia, sila ikuti https://www.facebook.com/RSHMY/

Comments

Popular posts from this blog

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA

SERTAI KEMERIAHAN ’HELLO NU SENTRAL’ BERSAMA BINTANG TERHEBAT TEMPATAN PADA 27 APRIL INI!