HUAWEI NOVA 3i EDISI PEARL WHITE KINI DI PASARAN



Berikutan pengumuman edisi Primrose Gold HUAWEI nova 3 minggu lepas, HUAWEI sekali lagi membawa berita gembira untuk rakyat Malaysia, terutamanya kepada barisan pelajar yang akan memulakan sesi cuti persekolahan tidak lama lagi.
Bermula hari ini, HUAWEI akan menjual HUAWEI nova 3i edisi Pearl White. 

HUAWEI nova 3i digelar sebagai peranti fesyen yang dilengkapi dengan empat kamera selfie yang mengagumkan. Mempunyai kamera hadapan 24MP + 2MP, HUAWEI nova 3i memastikan pengguna mendapat pengalaman selfie yang terbaik. Dilengkapi dengan sistem AI yang moden, HUAWEI nova 3i menjamin pengalaman selfie yang menyeronokkan untuk pengguna setiap hari.

Dikuasakan oleh AI, ciri dwi kamera boleh membezakan orang dari latar belakang. Kemudian, peranti itu menggunakan algoritma pengoptimuman yang berbeza untuk lebih daripada 200 senario berbeza daripada lapan kategori iaitu Blue Sky, Beach, Plant, Night, Performance, Flower, Room and Snow, yang dapat mencipta gambar yang menarik untuk diri sendiri.

Reka bentuk HUAWEI nova 3i dan ketukangan yang teliti meletakkan peranti ini di barisan hadapan telefon pintar fesyen. Paparan FullView, disertai dengan warna kecerunan Purple Iris, memberikan peranti ini kelihatan sangat berteknologi tinggi sambil memenuhi keperluan tontonan penggunanya. Sekarang datang dengan Pearl White, yang merupakan edisi warna baru, menawarkan pelanggan muda alternatif untuk mengekspresikan gaya mereka secara berbeza dan menonjol dari orang ramai.

Pearl White HUAWEI nova 3i mengetengahkan konsep ketenangan, membolehkan pengguna kelihatan bergaya. Ia sesuai dengan nada minimalis, membantu pengguna untuk kembali ke dasar-dasar sambil membawa diri mereka dengan canggih, sesuai untuk pengguna lelaki dan perempuan.

HUAWEI nova 3i adalah peranti fesyen yang dilengkapi dengan Kirin 710, SoC baru HUAWEI dengan keupayaan AI, empat sistem kamera AI dan EMUI 8.2 yang terkini, serta memori penstoran 128 GB, generasi ketiga peranti nova i mempunyai kuasa untuk merealisasikan gaya hidup AI yang dipertingkatkan.


Harga dan Lokasi Jualan Unit
HUAWEI nova 3i dijual pada harga yang menarik iaitu RM 1,299, dan boleh didapati di semua Kedai Pengalaman HUAWEI, HUAWEI Online Store, pengedar sah dan rakan telekomunikasi utama. Untuk setiap pembelian, pelanggan akan menerima kad Nova VIP Privilege yang menawarkan hadiah dan baucar eksklusif sehingga RM1,000 - ganjaran yang hebat untuk pengguna nova.

Untuk maklumat lanjut, sila layari https://consumer.huawei.com/my/ atau laman rasmi Facebook HUAWEI di www.facebook.com/HuaweiMobileMY. 

Comments

Popular posts from this blog

FOODPANDA MALAYSIA LANCAR INISIATIF RAMADAN BERSAMA COCA-COLA MALAYSIA DAN VIU MELALUI KEMPEN ‘BAKUL MAKANAN’ DI SELURUH NEGARA