NIKMATI KEHEBATAN PAWAGAM GSC 4DX DI PUTRAJAYA


Golden Screen Cinemas melancarkan pawagam auditorium 4DX yang ketiga di GSC IOI City Mall, Putrajaya, membawa teknologi sinematik generasi masa hadapan kepada penonton di tengah-tengah pusat pentadbiran Malaysia. 

Teknologi 4DX yang dibangunkan di Korea Selatan oleh CJ 4DPLEX, meningkatkan visual pada skrin yang melangkau pengalaman tradisional pawagam melalui kesan khas termasuk kerusi gerakan, angin, kabus, hujan, kilat, salji, buih, getaran, dan aroma. 

Hasilnya adalah salah satu format pawagam paling inovatif dalam industri. Ketua Pegawai Eksekutif CJ 4DPLEX, JongRyul Kim merasmikan pelancaran teater 4DX ketiga negara, yang boleh memuatkan 112 penonton filem pada masa yang sama. 

"Pembukaan pawagam 4DX ketiga di Malaysia merupakan satu kejayaan bagi perkongsian kami dengan CJ 4DPLEX, yang kami bekerjasama rapat untuk membawa teknologi sinematik baru dan menarik kepada penonton Malaysia. 

Pelancaran dewan baru 4DX ini di Putrajaya adalah penegasan komitmen kami terhadap inovasi dan penambahbaikan yang berterusan sebagai sebahagian daripada pengalaman memperkayakan pawagam, dan kami akan terus melabur dalam memperluas ketersediaannya di lebih banyak lokasi untuk penonton-penonton di seluruh negara,"kata Koh Mei Lee, Ketua Pegawai Eksekutif GSC. 

"Kami sangat gembira untuk membuka lokasi ketiga kami di IOI City Mall, Putrajaya iaitu pusat pentadbiran Malaysia," kata JongRyul Kim, Ketua Pegawai Eksekutif CJ 4DPLEX. "Kerana perkongsian kami terus berkembang, kami teruja untuk berkongsi teknologi baru dalam menyampaikan hiburan terkini kepada penonton filem Malaysia. Matlamat kami sentiasa memberikan peningkatan yang tulus dalam filem, dan kami berharap penonton Golden Screen Cinema gembira dengan sensasi 4DX." 

GSC IOI City Mall adalah pawagam ketiga untuk membawa 4DX, selepas GSC Paradigm JB dan GSC 1Utama, dengan yang dilancarkan pada Disember 2018. Rancangan juga sedang dilaksanakan untuk melancarkan teater 4DX tambahan pada tahun ini, yang akan boleh didapati di Mid Valley dan di Johor Bahru. 

Di samping itu, GSC dan CJ 4DPLEX juga telah mengumumkan bahawa ia akan memperkenalkan satu pengalaman baru di Malaysia dengan ScreenX, pengalaman filem panorama 270 darjah. 

ScreenX menggunakan sistem kesesuaian untuk mengembangkan imej skrin ke dinding kiri dan kanan, membolehkan penonton melangkaui bingkai kerangka skrin filem tradisional. Sistem multi-unjuran yang dijangka akan tiba pada tidak lama lagi.

Comments

Popular posts from this blog

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

SERTAI KEMERIAHAN ’HELLO NU SENTRAL’ BERSAMA BINTANG TERHEBAT TEMPATAN PADA 27 APRIL INI!

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA