REXONA LANCAR DEODORAN REXONA WHITENING FRESH ROSE



Jenama deodoran No 1 di dunia, Rexona hari ini memperkenalkan Rexona Whitening Fresh Rose baharu. Dengan Vitamin E dan ekstrak licorice, rangkaian baharu ini telah terbukti secara klinikal untuk mencerahkan kulit bawah lengan secara semulajadi. Wanita di Malaysia kini boleh mempunyai kulit bawah lengan yang lebih cerah secara semulajadi, perlindungan yang diperlukan dan pada masa yang sama nikmati kesegaran bunga yang berpanjangan - yang pertama seumpamanya. 

Bersempena dengan pelancaran Rexona Whitening Fresh Rose hari ini, Rexona turut melancarkan kempen #AFreshStart yang akan berlangsung sepanjang tahun, memberi semangat kepada wanita di Malaysia untuk memulakan semua perkara dengan nafas baharu. Matlamat utama kempen ini adalah untuk memperkasa wanita di Malaysia dengan memberikan suntikan keyakinan dalam semua aspek kehidupan mereka - ini termasuk aspek kecantikan, kecergasan dan fesyen. Seterusnya membenarkan mereka untuk tampil yakin dengan bawah lengan yang cerah dan segar sepanjang masa.

Callista Fernandez, Pengurus Jenama Rexona

“Sebagai jenama deodoran terkemuka di dunia, kami memahami keperluan wanita yang memerlukan penyelesaian untuk bawah lengan yang boleh dipercayai dan tahan lama. Ramai yang terlepas pandang keperluan untuk menjaga bawah lengan kerana ia bahagian badan yang boleh disembunyikan bila perlu, namun ramai tidak menyedari bahawa mempunyai bawah lengan yang licin, cerah dan segar merupakan kunci mendapatkan keyakinan yang diperlukan untuk melakukan semua perkara. Oleh itu, kami teruja untuk menawarkan rangkaian baharu ini kepada wanita di Malaysia” kata Callista Fernandez, Pengurus Kanan Jenama bagi Deodoran, Unilever Malaysia.


Rexona Whitening Fresh Rose baharu ini merupakan susulan pelancaran rangkaian Rexona Whitening Fresh Sakura dan Fresh Lily September lalu. Ketiga-tiga deodoran berasaskan bunga dalam rangkaian baharu ini menggabungkan kandungan semulajadi yang mencerahkan, disamping teknologi Motionsense™, yang mengandungi mikrokapsul wangian unik, yang diaktifkan apabila anda bergerak. Lebih banyak anda bergerak, lebih banyak wangian dilepaskan. 

Dalam memberi inspirasi kepada wanita untuk memulakan lembaran baharu #AFreshStart bersama Rexona, duta jenama Ayda Jebat turut serta meraikan pelancaran varian baharu dan kejayaan kempen ini bersama Rexona.

Ayda Jebat

“Ia merupakan peluang yang sangat menarik dan saya berasa rendah diri dapat memainkan peranan dalam kempen sebegini untuk wanita di Malaysia. Saya dibesarkan dengan perasaan yang tidak yakin akan diri sendiri dan ditambah pula dengan jadual yang padat, ia memberikan saya keyakinan baharu dengan adanya produk ini yang memberikan kesegaran sepanjang hari dan keberkesanan mencerahkan bawah lengan secara semulajadi.” kata Ayda Jebat, Duta Jenama Rexona.


Rangkaian Whitening Fresh baharu oleh Rexona menawarkan tiga jenis kesegaran bunga iaitu Fresh Sakura, Fresh Lily dan bintang pada hari ini - Fresh Rose baharu. 



Rexona Whitening Fresh Rose baharu kini boleh didapati di semua pasaraya utama, farmasi dan di kedai runcit seluruh negara. 

Untuk maklumat lanjut, sila layari

Comments

Popular posts from this blog

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

SERTAI KEMERIAHAN ’HELLO NU SENTRAL’ BERSAMA BINTANG TERHEBAT TEMPATAN PADA 27 APRIL INI!

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA