HUGGIES PLATINUM DIPERKENALKAN DENGAN TEKNOLOGI ZEROFEEL™



Antara cabaran terbesar yang dihadapi ibu bapa dengan anak-anak kecil, adalah menyesuaikan diri dengan corak tidur si manja. Sebahagian besar cabaran tersebut bukannya disebabkan bayi atau kanak-kanak yang tidak mahu tidur. Sebaliknya, ia berhubung kait dengan kadar tidur yang betul serta masa tidur si manja kerana aspek ini turut mempunyai implikasi ke atas corak tidur ibu bapa.

Kajian menunjukkan rata-rata ibu bapa dengan anak kecil tidur kurang daripada lima jam sehari. Selain bangun untuk makan, lampin yang basah dan kurang fleksibel juga mampu menjejaskan kitar tidur si manja mahupun ibu bapa mereka. Lebih membimbangkan lagi, menurut kajian, gangguan berterusan kepada corak tidur ibu bapa boleh mengundang pelbagai kesan serius termasuk keletihan sehingga penurunan produktiviti harian mereka.


Keadaan sedemikian akan terus menyumbang kepada simptom-simptom kemurungan serta menjejaskan perhatian mereka dalam pengasuhan si manja. Justeru itu, Huggies, iaitu jenama yang dipercayai, menawarkan perlindungan semalaman terbaik untuk si manja.

Huggies sentiasa mengubah suai rangkaian produknya bagi menawarkan perlindungan yang lebih selesa, bertahan lama;, dengan kuasa penyerapan yang lebih tinggi sebagai perlindungan tambahan kepada si manja. Pada masa yang sama, ini membolehkan ibu bapa tidur lebih lena.


“Huggies faham bahawa ibu bapa perlu menumpukan tenaga mereka untuk mengasuh si manja . Justeru, kami menganggap cabaran ini sebagai peluang untuk menaik taraf lampin kami, demi menjamin keselesaan si manja dan membolehkan ibu bapa tidur lena, supaya mereka kekal bertenaga dan prihatin terhadap keperluan anak mereka sepanjang hari. Inilah antara wawasan utama kami untuk menghasilkan Huggies Platinum dengan Teknologi ZeroFeel™,” kata Pengarah Pemasaran Kimberly Clark, Nitish Gupta.

Huggies Platinum dengan Teknologi ZeroFeel™ adalah lampin pertama seumpamanya, yang bukan sahaja menjamin keselesaan si manja yang lebih lama, tetapi juga membantu ibu bapa mengatasi dua cabaran utama, iaitu mengekalkan kekeringan serta menyediakan lampin dengan saiz yang bersesuaian lagi selesa.

Rangkaian lampin baharu dengan Teknologi ZeroFeel™ yang canggih menampilkan pelapik ultra nipis dengan kenipisan hanya 5mm, walau mempunyai lima lapisan penyerap handalan. Dengan saiz yang ringan, lampin baharu ini hadir dengan 100 juta liang mikro1 yang menjamin pengudaraan.


Berbekalkan teras 360°, Huggies Platinum merupakan lampin slim fit yang tidak akan bergumpal ataupun menebal walau selepas pembasahan berkali-kali. Selain itu, ia juga dilengkapi dengan pad perangkap bocor 3D dengan 9,000 alur corong mikro yang mampu menyerap cecair dengan pantas bagi menjamin kekeringan.

Kesemua ciri-ciri ini akan meningkatkan lagi keselesaan si manja justeru menyumbang kepada tidur yang lebih nyenyak. Penukaran lampin pada larut malam juga akan menjadi lebih mudah kerana Huggies Platinum hadir dengan dua pilihan iaitu lampin berpelekat dengan ciri penyelarasan saiz dan lampin seluar dengan getah pinggang yang selembut sutera dengan kadar regangan 2.5 kali ganda untuk memeluk perut bayi tanpa meninggalkan kesan merah. Bahan yang selembut sutera ini akan memberikan penjagaan kulit yang terbaik untuk si manja anda, baik bermain ataupun tidur.

“Huggies komited untuk menyediakan penjagaan yang premium lagi inovatif untuk si manja. Dalam pada itu, antara kekhuatiran terbesar bagi ibu bapa adalah mendapatkan produk lampin yang sesuai. Selalunya, ini merupakan perkara kedua penting selepas aspek makanan dan kesihatan mereka. Namun, bagi ibu bapa yang tidak cukup tidur dan letih, ia boleh menjadi satu pengalaman yang amat membebankan,” tambah beliau.

“Huggies Platinum bukan sahaja berazam membantu ibu bapa mengatasi cabaran ini dengan kuasa penyerapan sehingga 12 jam, tetapi juga meningkatkan keselesaan si manja serta memberikan ketenangan fikiran kepada anda. Sememangnya, ibu bapa yang cukup rehat merupakan ibu bapa yang gembira, dan semestinya akan menyumbang kepada kesihatan dan kebahagiaan si manja.”


Cuba Huggies Platinum secara percuma Ibu bapa kini boleh mencuba Huggies Platinum dengan Teknologi ZeroFeel™ untuk si manja anda dengan mesin lampin layan diri interaktif yang pertama di Malaysia!


Sertailah inisiatif sampel kreatif ini untuk mengukir senyuman pada wajah si manja! Mesin layan diri mudah alih ini terletak di Ikano Power Center (tingkat 2) dari 1 hingga 14 Mei 2019, kemudian di Sunway Pyramid dari 24 hingga 30 Mei 2019. Jangan lupa untuk singgah ke lokasi-lokasi ini untuk mencuba produk terulung Huggies!

Untuk maklumat lanjut mengenai Huggies Platinum dengan Teknologi ZeroFeel™, sila layari www.huggies.com.my atau ikuti halaman Facebook rasminya di https://www.facebook.com/huggiesmalaysia/

Comments

Popular posts from this blog

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

SERTAI KEMERIAHAN ’HELLO NU SENTRAL’ BERSAMA BINTANG TERHEBAT TEMPATAN PADA 27 APRIL INI!

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA