SAMBUTAN AWAL DEEPAVALI BERSAMA THE CHICKEN RICE SHOP


Ayuh kita menyambut perayaan cahaya dengan hidangan istimewa yang pedas dan enak, lagi diperkayakan dengan rempah ratus yang menambahkan aroma di The Chicken Rice Shop (TCRS) yang kini kembali dengan menu Deepavali yang menambat hati mulai 21 September 2020 hingga 15 November 2020. 

Semarak sambutan Deepavali kian terasa di TCRS dengan tawaran Flaming Koli yang lazat, sesuai untuk dinikmati bersama keluarga dan rakan-rakan tersayang. Berinspirasikan masakan India yang kaya dengan aroma, TCRS dengan telitinya mencipta menu eksklusif ini khas buat perayaan Deepavali. Hidangan Flaming Koli diperbuat dengan menyatukan rempah asli masakan India yang meningkatkan lagi selera rakyat Malaysia - cuba sekali, pasti nak lagi! 

June Song, Ketua Pemasaran TCRS Restaurants Sdn Bhd menyatakan bahawa walaupun ada di antara kita yang mungkin tidak mempunyai masa untuk memasak, namun kita masih menginginkan keenakan masakan rumah terutamanya waktu musim perayaan. 

“Deepavali adalah masa untuk memberi dan berkongsi bersama yang tersayang. Perayaan ini melambangkan kegembiraan dan oleh itu, TCRS tidak sabar untuk meraikan perayaan ini dengan menyediakan hidangan khas Deepavali untuk dinikmati semua,” ujar June. 

“Kami faham yang ia mungkin agak mencabar untuk mendapatkan sukatan rempah ratus yang tepat untuk menghasilkan masakan India yang lazat, oleh itu kami berusaha untuk memudahkan orang ramai untuk menikmati menu istimewa ini dengan selesa dan mudah. Kami harap hidangan ini akan meningkatkan selera para peminat sambil membangkitkan kenangan indah buat semua.” 

TCRS berpegang teguh pada slogan mereka ‘Chicken Rice… and More’ dan sentiasa berusaha untuk menarik minat para pelanggan dengan menghasilkan menu baharu yang menyediakan hidangan penuh aroma yang memenuhi citarasa orang ramai. 

“Kami berusaha untuk memberikan yang terbaik kepada pelanggan kami setiap masa. Ini merupakan janji kami untuk semua dan kali ini, kami kembali untuk menyinari perayaan cahaya dengan hidangan yang tidak dapat dilupakan.” 

“Sebagai jenama anak Malaysia, kami sentiasa bersedia untuk menghidangkan sesuatu yang unik bagi rakyat Malaysia. Pelbagai lagi promosi yang boleh dinantikan dan kami harap anda akan terus memberi sokongan,” kata June. 

Untuk maklumat lebih lanjut mengenai menu Deepavali atau promosi lain yang terdapat di The Chicken Rice Shop, sila kunjungi www.thechickenriceshop.com atau laman Facebook https://www.facebook.com/thechickenriceshop/

Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING

SERTAI KEMERIAHAN ’HELLO NU SENTRAL’ BERSAMA BINTANG TERHEBAT TEMPATAN PADA 27 APRIL INI!