RAIKAN KEMERIAHAN "BLING BLING DEEPAVALI" DI FAHRENHEIT88


Sempena perayaan Deepavali tahun ini, Fahrenheit88 mempersembahkan ‘Bling Bling Deepavali’ mulai sekarag sehingga 15 November 2020. 


Hiasan perayaan cahaya di Fahrenhaiet88 tahun ini menampilkan sembilan kolam yang berwarna-warni di Ruang Legar Pintu Masuk Utama yang direka oleh artis dan pengasas Niuniu’s Gallery, Vivian Ng. Rekaan kolam yang disembur ke atas kanvas melambangkan ekspesi keaslian, kemesraan, kekuatan dan kemurahan hati, membawakan tuah kepada semua rakyat Malaysian. Jangan lupa untuk mengambil peluang untuk berswafoto dengan tanda pagar #F88BlingDeepavali.


Dapatkan ganjaran Bling-Bling di Deepavali ini. Dengan pembelian RM80 dalam satu resit, pelanggan bakal menerima satu set gelang Bling Bangles. Para pelanggan juga boleh menebus sebotol The Body Shop Shower Gel (60ml) dengan pembelian RM150 dalam satu resit. Setiap hadiah dihadkan kepada dua penebusan bagi setiap pelanggan setiap hari dan boleh dibuat di kaunter Concierge, Ground Floor.

Terdapat juga pelbagai promosi dan tawaran hebat di seluruh pusat membeli-belah ini. Antaranya, jualan sehingga 70% di JT Super Heroes, Aras Bawah dan Afternoon, Aras 1, diskaun sehingga 50% di Carlo Rino dan Skechers, Aras Bawah dan 30% di ALDO, Aras Bawah. Dapatkan gelang percuma dari Pandora dengan pembelian RM588 dan dapatkan dua pembelian istimewa dengan RM60 di Lovisa, 

Nikmati urutan seluruh badan di dengan diskaun 30% di Thai Odyssey, Aras 2. Jamulah selera dengan pelbagai promosi set hidangan kedua di restoran dan cafe di Fahrenheit88 - Set hidangan kedua Chicken Shawarma dengan diskaun 50% di Al-Amar Express, Aras Bawah, Set Hidangan Kedua dengan diskaun 50% dengan pembelian Kimchi Jigae di Koryo-Won, Aras 2, diskaun 20% di All-Dak, Aras 2 dan Set Hidangan Kedua dengan diskaun 50% dengan pembelian kek dan kopi di Connoisseurs Café, Aras Bawah.

Untuk maklumat lanjut, sila ikuti laman Facebook Fahrenheit88 di https://www.facebook.com/Fahrenheit88/, laman Instagram di https://www.instagram.com/fahrenheit88/ atau hubungi kaunter Khidmat Pelanggan Fahrenheit88 di 03-2148 5488. Waktu Perniagaan 10 pagi – 10 malam setiap hari.

Comments

Popular posts from this blog

ANTA MALAYSIA MELANCARKAN KEMPEN SUMBANGAN KASUT SEMPENA RAMADAN

FOODPANDA MALAYSIA LANCAR INISIATIF RAMADAN BERSAMA COCA-COLA MALAYSIA DAN VIU MELALUI KEMPEN ‘BAKUL MAKANAN’ DI SELURUH NEGARA