TAWARAN MEMIKAT SEPANJANG DISEMBER DI PG MALL YEAR END SALE!


PG Mall www.pgmall.my adalah satu-satunya platform e-dagang nombor satu yang diasaskan di Malaysia sejak tahun 2017. Platform membeli-belah tempatan ini menawarkan beraneka jenis barangan merangkumi dalam kategori peralatan electronik, fesyen, buku, barangan kelengkapan rumah, makanan dan minuman, sukan dan rekreasi, kanak-kanak & bayi, kesihatan & kecantikan, automotif dan e-baucar. 


Menurut laporan tinjauan Iprice, PG Mall menduduki tempat ketiga sebagai platform e-dagang utama di Malaysia. Baca selanjutnya di https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/ 


Bukan sahaja banyak promosi dan tawaran menarik tetapi berbelanja di PGMall memang mudah sekali.  


Anda boleh membuat bayaran menggunakan pelbagai platform e-wallet dan saluran pembayaran seperti Maybank QRPay, TouchnGo, Boost, GrabPay, Alipay dan sebagainya.




PG MALL YEAR END SALE telah bermula mulai 1 sehingga 31 Disember 200.Dapatkan kod kupon berikut untuk penjimatan yang hebat di PG Mall!
  • Kod Kupon: KBBM20 RM20 OFF, Pembelian Minimum RM50 
  • Kod kupon: KBBM30 RM 30 OFF, Pembelian Minimum RM100 

Jangan lupa untuk sokongilah juga produk buatan tempatan dalam kategori #BarangBaikBarangkita di https://pgmall.my/proudly-local-campaign 

Antara e-gedung tempatan yang anda harus layari adalah…. 


Jenama tempatan Khind adalah sinonim dengan peralatan elektrik dengan harga yang berbaloi dan berkualiti tinggi sejak tahun 1961. 



Diva Scarf adalah jenama tudung tempatan yang popular dengan Tudung Bawal tanpa seterika dalam pelbagai corak dan warna yang trendy.




M+ Natural Remedies menawarkan pelbagai produk herba, aromaterapi, pati minyak essential dan produk kecantikan dengan ramuan semulajadi.



MIZU menawarkan pelbagai produk untuk kegunaan kereta seperti minyak enjin, syampu kereta dan aksesori kereta berkualiti dengan harga mampu-milik. 




TrendyValley merupakan perintis pakaian bayi dan produk penyusuan yang diperbuat daripada bahan-bahan organik yang selamat dan berkualiti sejak tahun 2011.  


Penghantaran adalah PERCUMA bagi tawaran eksklusif dan pembelian minimum RM30 dalam satu transaksi dalam tempoh 1 – 31 Disember. 




Tunggu apa lagi? Jom kita shopping di PG Mall! 


Aplikasi PG Mall juga boleh dimuat turun melalui Google Playstore atau App Store 




Untuk maklumat lanjut PGMall, sila layari: 

Hashtags:
#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #yes #yearendsale2020 #freeshipping

Comments

Popular posts from this blog

"CHECK, CONFIRM, CONSULT AND CHANGE" UNTUK MEMERANGI PRADIABETES

SERTAI KEMERIAHAN ’HELLO NU SENTRAL’ BERSAMA BINTANG TERHEBAT TEMPATAN PADA 27 APRIL INI!

COMBAT BAZE MEMBAWA PENGALAMAN REKREASI PENUH AKSI DI MALAYSIA