SHARP MALAYSIA BAWAKAN PRODUK GAYA HIDUP NORMA BAHARU

Mr. Lin, Mr. Ting, Mr. Vic, dan Mr. Tok memperkenalkan rangkaian produk Norma Baharu di Onking, Taipan USJ.

Kini Malaysia beralih ke fasa endemik, gaya hidup dan tabiat rakyat Malaysia dijangka berubah secara beransur-ansur untuk menyesuaikan diri dengan normal baharu - mungkin bagi sesetengah orang tidak lagi 'baharu'. 

Menyedari perubahan berterusan kepada gaya hidup baharu, Sharp Electronics (Malaysia) Sdn Bhd (SHARP) kekal kukuh sebagai jenama pasaran elektronik dan peralatan rumah pengguna terkemuka memperkenalkan New Norm Living Solutions terbaharu mereka yang merangkumi penyelesaian storan dapur, sistem hiburan rumah audio-visual, pembersihan udara dan peralatan sterilisasi pakaian.

Berikutan pelancaran New Norm Living Solutions pada November 2021, SHARP kembali untuk melancarkan produk terbaru mereka di bawah koleksi ini untuk membantu rakyat Malaysia menyesuaikan diri dengan gaya hidup pasca pandemik dengan lancar. Produk ini kini boleh didapati di semua kedai peruncit rasmi SHARP yang sah di seluruh Malaysia, di mana ia mudah dikenal pasti melalui pelekat khas logo 'New Norm'.

Ting Yang Chung, Pengarah Urusan SHARP Malaysia menyatakan bahawa selama bertahun-tahun, SHARP menjadi terkenal dengan teknologi unik dan inovatif mereka yang menyumbang kepada budaya, kebaikan dan kebajikan orang di seluruh dunia. Mereka mendengar dan memahami apa yang benar-benar diperlukan oleh pengguna terutamanya dalam normal baharu ini, meneliti dan menginovasi penyelesaian hidup yang komprehensif untuk rakyat Malaysia yang mesra pengguna, boleh diakses dan mampan untuk bertahun-tahun akan datang.

"Dalam masa dua tahun, dunia telah melihat begitu banyak perubahan yang tidak dijangka dan kita kini mempunyai harapan yang berbeza untuk gaya hidup kita sekarang. Pandemik ini telah mengubah bukan sahaja gaya hidup kita, tetapi telah menjejaskan pasaran pembelian pengguna di seluruh ASEAN. Sebagai contoh, anda mungkin tidak mempunyai terlalu banyak masa lapang untuk menikmati filem atau rancangan TV sebelum ini, atau tidak pernah pertimbangkan untuk menapis udara atau mensterilkan peralatan di rumah sehingga sekarang! Memasak di rumah juga telah menjadi aktiviti yang biasa selain membuat stok makanan, atau menyimpan banyak peralatan disinfektan di rumah kini menjadi tugas yang penting, "kata Encik Ting.

"Oleh itu, di SHARP, kami sentiasa membawakan inovasi dalam membantu pengguna menangani cabaran ini. Kerana kami memahami pelanggan kami dengan lebih baik dan apa yang mereka perlukan dalam norma baru ini, kami memerhatikan bahawa ini telah menjadi sesuatu yang sangat penting untuk gaya hidup mereka kerana orang ramai sudah terbiasa dengan idea untuk tinggal di rumah sepanjang masa.

New Norm Living Solutions direka khas untuk memenuhi keperluan dan pilihan pengguna dalam apa yang mereka perlukan di rumah untuk persekitaran hidup yang selesa. Produk utama merupakan AQUOS THE SCENES 4K Android TV yang akan membolehkan pengalaman hiburan rumah yang selamat dan menakjubkan secara visual untuk pengguna; Pelican 2 Door Refrigerator, peti sejuk terbesar di pasaran; ketuhar mudah selenggara yang mesra pengguna, Mechanical Dial Flatbed Microwave Oven; 4 in 1love Pro-Flex Front Load Washer Dryer yang mempunyai teknologi terkemuka industri yang boleh menghapuskan kuman dan bakteria dalam masa 10 minit; Plasmacluster Air Purifier dengan AIoT dan banyak lagi.

"Dengan produk ini, kami bukan sahaja memperkenalkan penyelesaian komprehensif untuk memenuhi keperluan pengguna, tetapi juga menghasilkan penyelesaian menyeluruh yang fleksibel dan dapat mengawal keadaan di sepanjang jalan, kerana kami percaya bahawa normal baru yang kita jalani sekarang akhirnya akan menjadi tabiat biasa tidak lama lagi," kata Encik Ding lagi.

Dengan keazaman yang kuat untuk mengekalkan kedudukannya sebagai jenama No. 1 Jepun di Malaysia, strategi pertumbuhan SHARP untuk masa depan disokong oleh kehadiran pasaran yang kukuh dan perancangan untuk memanfaatkan terhadap perkongsian perniagaan atau penjenamaan bersama perniagaan atau produk baharu. Ini akan mempelbagaikan dan mengembangkan kehadiran dan portfolio jenama SHARP untuk memenuhi keperluan pelanggan yang berkembang dengan lebih baik.

"Sebagai jenama yang mengambil berat dan sentiasa mempelbagaikan produk untuk perkhidmatan lebih baik, New Norm Living Solutions adalah batu loncatan bagi kami untuk lebih dekat dengan negara dan menyediakan penyelesaian yang paling ideal pada bila-bila masa, untuk sebarang keadaan."

SHARP akan memperluaskan lebih banyak tawaran dan promosi dalam beberapa bulan akan datang, nantikan info terkini di Laman Web Rasmi SHARP, Halaman Facebook atau Halaman Instagram untuk maklumat lanjut mengenai New Norm Living Solutions dan maklumat atau promosi terkini.

Comments

Popular posts from this blog

WESTLIFE BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA UNTUK KONSERT WESTLIFE THE HITS TOUR 2024 DI RESORTS WORLD GENTING